اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

پرده‌برداری از 5 المان با اسماء ائمه بقیع در سطح شهر قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: همزمان با دهه کرامت پرده‌برداری از پنج اِلمان منسوب به ائمه بقیع در سطح شهر قم صورت گرفت.

پرده‌برداری از 5 المان با اسماء ائمه بقیع در سطح شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش اظهار داشت: همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت، پنج اِلمان شهری با مضامین اسماء متبرکه ائمه بقیع توسط سازمان زیباسازی شهرداری در سطح شهر قم پرده‌برداری شد.

وی افزود: نمادهای مذکور بر اساس برداشتی از سادگی، معصومیت و مظلومیت ائمه شیعیان، مدفون در آرامستان بقیع و با رویکرد آشکارسازی گوشه‌ای از ظلمی که از سوی وهابیان مفسد به بارگاه ملکوتی این بزرگان وارد شده انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار داشت: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر لزوم توجه به زیباسازی و نصب المان در شهر، این المان‌ها با هدف گسترش نمادهای اصیل شیعی و اسلامی با موفقیت کامل در سطح شهر کریمه اهل بیت (س) نصب شده است.

موسوی‌منش ابراز کرد: امیدواریم با توجه به اینکه شهر مقدس قم ام‌القرای جهان اسلام و پایتخت مذهبی کشور است نصب المان‌های بقیع مورد استقبال زائران و مجاوران قرار بگیرد.

وی یادآور شد: این المان‌ها به اسامی شریفه حضرت امام حسن مجتبی(ع)، امام زین العابدین(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام جعفر صادق و حضرت ام‌البنین(س) مزین شده که به ترتیب در بلوار غدیر، بلوار شاهد، بلوار صدر(خاکفرج)، بلوار شهید بهشتی و بلوار سوم خرداد نصب شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول