اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا:

کارخانه‌های تولید مشتقات انار در شهرضا ایجاد ‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم زمینه ایجاد کارخانه‌های تولید مشتقات انار در شهرضا طی سال‌های آینده ایجاد شود.

کارخانه‌های تولید مشتقات انار در شهرضا ایجاد ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان‌احمدی صبح امروز در کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان شهرضا اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر شهرضا براساس ظرفیت‌های مطلق موجود در زمینه تولید انار در شهرضا تصمیم به برگزاری نخستین جشنواره ملی انار گرفته است.

وی ادامه داد: باید به این موضوع اعتراف کنیم که ظرفیت‌های استثنایی شهرضا در زمینه‌های مختلف در سطح کشور تاکنون مطرح نشده است.

شهردار شهرضا با اشاره به لزوم ترویج نگرش در زمینه تولید انار در این شهرستان گفت: در حالی که محصول انار شهرضا در نقاط مختلف کشور توزیع می‌شود، اما برند انار شهرضا به شکل شایسته معرفی نشده است.

وی با اشاره به تجارب ارزشمند شهرهای تهران، بادرود و ساوه در برگزاری جشنواره انار تصریح کرد: جشنواره انار شهرضا بر اساس استفاده از تجارب گران‌بهای این شهرها و با در نظر گرفتن امکانات، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های موجود در شهرضا سیاستگذاری شده است.

خان‌احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کم‌توجهی به کشاورزان فعال در زمینه تولید انار گفت: در حالی که کشاورزان بیشترین تلاش را برای تولید این محصول دارند، اما در نهایت بیشترین سود عاید دلالان می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم انار در این جشنواره از مهم‌ترین سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان خرد و کلان انار در شهرستان شهرضا است.

شهردار شهرضا با اشاره به کاهش میزان تولید انار شهرضا در سال زراعی جاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم زمینه ایجاد کارخانه‌های تولید مشتقات انار در شهرضا طی سال‌های آینده ایجاد شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول