اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی گزینه اصلی صبای قم بود

رمضان‌بیگی: معارفه مرفاوی در تمرین امروز صبا انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم با اشاره به اینکه معارفه صمد مرفاوی امروز برگزار می‌شود گفت: عبدالصمد مرفاوی گزینه اصلی باشگاه برای سپردن هدایت تیم فوتبال صبا به وی بود.

رمضان‌بیگی: معارفه مرفاوی در تمرین امروز صبا انجام می‌شود

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برخلاف اخباری که در برخی رسانه‌ها مبنی بر مذاکره با سایر مربیان اطلاع‌رسانی شده بود باید بگویم که گزینه اصلی باشگاه عبدالصمد مرفاوی بود و بر سر مسائل مختلف با وی توافق شد تا مرفاوی هدایت صبا را در ادامه لیگ برتر عهده‌دار شود.

وی ادامه داد: پیش از این مقدمات همکاری با مرفاوی فراهم شده بود و بعد از بازی با نفت تهران که قرارداد گل محمدی فسخ شد، با مرفاوی وارد مذاکره نهایی شده و در جلسه‌ای که در استانداری قم تشکیل شد، وی رسماً به عنوان سرمربی صبای قم انتخاب شد.

مدیر عامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: جلسه انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم با حضور مهندس پیریایی رئیس مجمع باشگاه صبا و سایر اعضای هیئت مدیره دوشنبه شب در استانداری قم تشکیل شد و توافقات لازم با مرفاوی صورت گرفت.

وی یادآور شد: مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم به بازیکنان تیم امروز در تمرینات انجام می‌شود و عبدالصمد مرفاوی به صورت رسمی از عصر امروز تمرینات تیم فوتبال صبای قم را برای بازی حساس هفته دهم لیگ برتر زیر نظر می‌گیرد.

رمضان‌بیگی عنوان داشت: ما روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک بازی بسیار مهم با تیم فوتبال داماش گیلان داریم و کار تیم با قوت از امروز زیر نظر مرفاوی ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: این بهترین انتخابی است که برای موفقیت در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور انجام دادیم و با همدلی و وفاقی که بین کادر مدیریت، فنی و بازیکنان تیم صبای قم وجود دارد و حمایت‌هایی که از داخل استان صورت می‌گیرد، لیگ برتر را با نتایج بسیار خوب ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه صبای قم بیان داشت: به حمایت تماشاگران و مردم فهیم قم نیز نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر همه جانبه از تیم صبای قم حمایت کنند تا بازیکنان نیز با تمام توان مقابل حریفان ظاهر شوند.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی سابق تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان که سابقه بازی کردن در تیم استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد، رسماً از امروز در تمرینات صبا حضور یافته و کار خود را به عنوان سرمربی جدید با این تیم آغاز می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول