اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

صدرنشین لیگ برتر برابر صبای قم متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صدرنشین لیگ برتر یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان را متوقف کرد.

صدرنشین لیگ برتر برابر صبای قم متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته هشتم از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه آغاز شد و طی آن در حساس‌ترین مسابقه صبای قم در خانه برابر صنایع گیتی پسند اصفهان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

این دیدار در حالی با تساوی سه بر سه بین مدعیان قهرمانی به پایان رسید که این برای دومین بار است که صبای قم برابر تیمی از بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به پیروزی نرسیده است و بعد از هدر دادن سه امتیاز مقابل فرش آراء مشهد، این بار برابر مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان به تقسیم شدن امتیازها رضایت داد.

در این دیدار زیبا، مهیج و تماشایی تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در حضور بیش از دو هزار تماشاگر سالن شهید حیدریان قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان مسابقه نتیجه تساوی پر گل 3 بر 3 حاصل تلاش صبا و گیتی پسند اصفهان بود.

در این دیدار که صحنه‌های حساس و جذاب زیادی داشت و بازیکنان دو تیم تمام لحظات بازی به ارائه فوتسالی دیدنی پرداختند، تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به تساوی دست یافتند تا صنایع گیتی پسند اصفهان با کسب 13 امتیاز در مکان نخست باقی مانده و صبای قم نیز با یک بازی کمتر نسبت به حفاری اهواز و دبیری تبریز با 10 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی برود.

تساوی در این مسابقه پر گل در پایان 40 دقیقه رقابت دو تیم در حالی رقم خورد که صبای قم بعد از اینکه در دقایق آغاز بازی با سه گل از حریف خود پیش افتاد و لحظات پایانی برتری و سه امتیاز را از آن خود کرده بود تا اینکه بازی به تساوی انجامید.

زننده نخستین گل این دیدار برای تیم میزبان یعنی تیم فوتسال صبای قم، محمدحسین کوهستانی بود که در دقیقه سوم نیمه دوم بازی دروازه صنایع گیتی پسند اصفهان را گشود و خوشحالی تمام تماشاگران را از این گل در سالن شهید حیدریان قم به دنبال داشت، ضمن اینکه صبای قم خیلی زود نتیجه را توسط ابوالقاسم اروجی دو بر صفر کرد و از حریف با دو گل اختلاف پیش افتاد.

صنایع گیتی پسند اصفهان توسط حسین طیبی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و بعد از آن بار دیگر این صبای قم بود که توانست توسط محمدحسین کوهستانی به گل سوم دست یابد، اما دو اشتباه از سوی بازیکنان صبا در 18 ثانیه پایانی موجب شد احمد اسماعیل‌پور و افشین کاظمی دو گل دیگر به صبای قم زده و در فاصله دو ثانیه به پایان بازی، بازی باخته را به تساوی بکشانند.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول