اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

استان کرمانشاه 9 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با تقدیم 9 هزار و 500 نفر شهید، هزار و 783 آزاده سرافراز و بیش از هجده هزار جانباز سرافراز دارای نقش حساسی در عزت ملت ایران است.

استان کرمانشاه 9 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

 دادوش هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدا تا پایان روزهای جنگ تحمیلی‌، استان کرمانشاه به‌واسطه مرز مشترک طولانی با عراق در زمان تجاوز گسترده زمینی ارتش رژیم بعث از جمله صحنه‌های اصلی و محوری نبرد حق علیه باطل بود.

هاشمی ادامه داد: مقاومت قهرمانانه مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس تنها در نبردهای زمینی متجلی نشده بلکه سکونت و زندگی هشت ساله در منطقه‌ای جنگی که از زمین و هوا عرصه کارزار بوده و تقدیم بیش از 9 هزار و 500 نفر شهید، هزار و 783 آزاده سرافراز و بیش از هجده هزار جانباز سرافراز همه بیانگر نقش حساس این استان در عزت ملت ایران است.

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر پافشاری و پایمردی نسبت به آرمان‌های والای دفاع مقدس افزود: همگی در سایه‌سار پرچم ولایت‌مداری تا تحویل نظام اسلامی به عنوان امانتی الهی به صاحب غایی آن حضرت مهدی (عج) پیروانی واقعی برای راه سرخ شهادت باشیم.

هاشمی در پایان گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی به‌واسطه ایثارگری رزمندگان پرتوان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس حاصل شده لذا همگی وظیفه داریم از خون شهدا و مقاومت ایثارگران و صبر و شکیبایی آزادگان صیانت و حفاظت کنیم و با گوش به فرامین مقام معظم رهبری مسیر اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول