اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع):

گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: انتقال فرهنگ غنی و ناب شهادت‌طلبی و جهاد جوانان امروز را برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ‌های سخت و نرم آماده می‌کند.

گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شده است اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت فرصت مناسبی است که باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد و الگوهای مناسب به جوانان معرفی شود.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه ملت ایران افزود: هفته دفاع مقدس این ظرفیت را دارد که بتوان با استفاده از فرهنگ درخشان آن دوران جوانان را در مقابل هجمه دشمنان بیمه کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: هر ساله در این هفته نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می‌شود و همه بخش‌های سپاه و برخی از ادارات و دستگاه‌های استان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند بهترین فضاسازی از دوران جنگ را در مقابل دیدگان مردم شریف قم قرار دهند.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز وظایف متعددی مانند کنترل جمعیت و تأمین ارتفاعات منطقه بازسازی عملیات محرم را در این نمایشگاه بر عهده گرفته است عنوان داشت: امر به معروف و نهی از منکر در محیط نمایشگاه نیز جزو وظایف محوله به این واحد است.

موحد با تاکید بر ایجاد جذابیت‌های بیشتر در نمایشگاه دفاع مقدس افزود: قرار است تجهیزات لازم برای انجام عملیات راپل نیز در نمایشگاه نصب شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به تغییر جبهه جنگ جمهوری اسلامی با دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم اشاره و ابراز کرد: نکته حائز اهمیت در این میان انتقال صحیح فرهنگ حاکم بر جبهه‌ها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل امروز است.

وی ادامه داد: ارائه الگوهای مناسب برای جوانان تأثیر فراوانی دارد زیرا در جبهه‌ها همه نوع افراد حضور داشتند اما فضای معنوی آنجا چنان قوی بود که افراد یا به شهادت می‌رسیدند یا اینکه همیشه در آرزوی شهادت بودند بنابراین انتقال چنین فرهنگی غنی و ناب شهادت‌طلبی و جهاد جوانان امروز را برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ‌های سخت و نرم آماده می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول