اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

بازداشت فائزه هاشمی نشانه‌ مهمی از اجرای قانون برای همه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: بازداشت فائزه هاشمی نشان از اجرایی قانون برای همه است و قانون را باید برای تمام افراد اجرا کرد و تبعیض قائل نشد.

بازداشت فائزه هاشمی نشانه‌ مهمی  از اجرای قانون برای همه است

سید هاشم بنی‌هاشمی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی تمام افراد در برابر قانون یکسان هستند و باید جرایم خود را بپردازند که این در استحکام نظام و اعتماد مردم به قوه قضائیه بسیار موثر است.

بنی‌هاشمی افزود: بازداشت فائزه هاشمی نشان از اجرای قانون برای همه است و قانون را باید برای تمام افراد اجرا کرد و تبعیض قائل نشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش یارانه نقدی گفت: قانون باید به درستی اجرا شود و اگر مقتضیات قانون اجرا نشود، آسیب می‌رساند.

بنی‌هاشمی خاطرنشان کرد: هدفمندی یارانه‌ها یک جراحی عمیق در کشور بود و نباید پرداخت یارانه فقط صورت بگیرد بلکه باید سایر الزامات سازنده در کشور نیز انجام شود به عنوان مثال باید در بخش تولید با پرداخت یارانه سبب افزایش تولید شویم.

وی یادآور شد: مرحله دوم هدفمندی باید با سایر مقتضیات آن همراه شده و با آمادگی دولت مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حامل‌های انرژی و تغییر قیمت این بخش با توجه به اجرای فازهای هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر اساس یک دوره زمانی است و در این ارتباط باید هدفمندی یارانه‌ها در حوزه انرژی در یک زمان چند ساله افزایش یابد.

بنی‌هاشمی در ارتباط با گفته خاتمی که در دولت احمدی‌نژاد اقدام اقتصادی صورت نگرفته است و تمام اقدامات موثر در دولت هفتم و هشتم بوده است، گفت: هدفمندی از دولت آقای هاشمی شروع شد و در زمانی که من نماینده دوره سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی بودم بحث الگوی مصرف مطرح بود و موضوع هدفمندی الگوی بهینه از زمان بعد جنگ تحمیلی شروع شد و توسط دولت‌های مختلف بخشی از آن اجرا شد.

وی افزود: در دولت احمدی‌نژاد این اهداف به قانون تبدیل و توسط دولت اجرا شد و در حال حاضر نباید گفته شود توفیقات به دست آمده در دولت من بوده و اشکالات در سایر دولت‌ها است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول