اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار با شهرداری ساوه

شمسایی رسما از سرمربیگری صبای قم کنار رفت

خبرگزاری فارس: امیر شمسایی بعد از تنها چهار هفته نشستن بر روی نیمکت تیم صبای قم رسما از سرمربیگری این تیم کنار رفت.

شمسایی رسما از سرمربیگری صبای قم کنار رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امیر شمسایی از آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هدایت تیم فوتسال صبای قم را بر عهده گرفت و تنها چهار هفته سرمربی این تیم بود و در نهایت از این تیم جدا شد.

شمسایی بعد از نشستن بر روی نیمکت صبای قم در دیدارهای این تیم مقابل شهرداری تبریز، راه ساری، فرش آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس به دلیل مسائل و مشکلاتی که بین وی و مدیر عامل باشگاه صبای قم ایجاد شد، از مربیگری صبای قم سر باز زد.

مهم‌ترین مشکلی که شمسایی با صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشت، مشکلات مالی بود و این مربی بارها نسبت به معضلات و مشکلات مالی به مدیران باشگاه صبای قم گلایه کرد.

این گلایه‌ها به زعم مدیران صبا و در رأس آنها محسن رمضان‌بیگی مدیر عامل صبای قم چندان خوش نیامد و امیر شمسایی نیز به دنبال ایجاد اختلاف نظر با رمضان‌بیگی ترجیح داد ابتدا موضوع استعفای خود را مطرح کرده و از صبا جدا شود.

صبای قم بدون حضور امیر شمسایی نزدیک به سه هفته است که تمرینات خود را زیر نظر قدرت‌الله باقری مربی خود انجام می‌دهد و حتی در دیدار حساس هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان بدون حضور وی به میدان رفت و به سادگی فرصت کسب سه امتیاز را از دست داد.

بعد از این بازی بود که بسیاری از اهالی فوتسال و علاقمندان به تیم صبای قم خواستار بازگشت امیر شمسایی به رأس کادر فنی تیم فوتسال صبای قم شدند و بر همین اساس جلسه‌ای بین شمسایی و رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا برگزار شد.

امیر شمسایی سرمربی مستعفی تیم فوتسال صبای قم و سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا در جلسه‌ای خصوصی در استانداری قم با یکدیگر دیدار کرده و در خصوص ابعاد مختلف ادامه همکاری طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در حالی که انتظار می‌رفت این جلسه راهگشای مشکلات شمسایی با تیم فوتسال صبای قم باشد، بر اساس آنچه که بین وی و رئیس هیئت مدیره صبا گذشت، شمسایی دستمزد خود در چهار هفته مربیگری صبا در لیگ برتر را دریافت کرد و به همکاری خود با این تیم رسما پایان داد.

تیم فوتسال صبای قم در دومین بازی بدون سرمربی از ساعت 17 امروز در دیدار معوقه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر ساوه به مصاف تیم فوتسال شهرداری این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول