اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی خبر ‌داد

افزایش شرکت کنندگان نمایشنامه خوانی رضوی به 304 گروه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: شرکت کنندگان در دومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی از 128 گروه به 304 گروه نمایش افزایش یافته است.

افزایش شرکت کنندگان نمایشنامه خوانی رضوی به 304 گروه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه باباخانی بعد از امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت اظهار داشت: درباره جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی گفت‌وگوهای ارجمندانه‌ای انجام شد که زوایای عالمانه آن باید مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در دو گام نخستین جشنواره اول و دوم نمایشنامه خوانی رویدادهای بسیار ارزنده‌ای هم در محتوا و هم در اجرا روی داده است.

مدیر کانون پرورش ‌فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با عنایت به حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در ادامه اقدامات ارزنده‌ای که برای جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی انجام می‌گیرد تلاش‌هایی موثرتر و بزرگتری انجام شود.

باباخانی خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی تلاش شد نسبت به آنچه در جشنواره فرهنگی اجرا شده اقدامات مکمل‌‌تری داشته باشیم و از تجربیات جشنواره اول در سه دوره به فعالیت محتوا و اجرا پرداختیم.

وی با اشاره به رشد کمی و کیفی جشنواره‌ها در سال‌های اخیر، افزود: در این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده است.

مدیر کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در ارتباط با شرکت کنندگان جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی، اظهار کرد: شرکت کنندگان در دومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی از 128 گروه به 304 گروه نمایش افزایش داشته است که این رشد قابل توجهی در این دوره از جشنواره بوده است.

باباخانی با تاکید بر اینکه امسال بخش مقالات علمی کاربردی را در جشنواره برگزار کرده‌ایم، گفت: برای ارتقاء طرح کیفی جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی طرح مقالات علمی‌کاربردی را برای تعامل بیشتر با هنرمندان و اساتید و علاقه‌مندان فراهم ساخته‌ شده است.

وی در پایان افزود: شرح کامل این اقدامات در فرصت‌های مناسب‌تر اعلام خواهد شد به سبب اینکه همه در این محفل ادای احترام به علی بن موسی‌الرضا داشته باشیم تا با تلاش برای همه آنهایی که برای دومین جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی عالمانه و هنرمندانه تحقیق کرده و با روایاتی بسیار نقشی برای انتقال مفاهیم معنوی بر عهده داشته ادای دین کرده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول