اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تولید خشخاش در افغانستان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: پس از اشغال افغانستان نه تنها کشت خشخاش متوقف نشد بلکه تولید آن بیشتر هم شده است.

تولید خشخاش در افغانستان افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در  سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: ایجاد فضای نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان و قشر جوان جامعه باعث ایجاد افزایش امید و عدم گرایش به اعتیاد می‌شود.

هاشمی ادامه داد: باید یک هم‌گرایی و انسجام خاصی در جامعه در راستای انعکاس نتایج گرایش به اعتیاد فراهم شود و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی اجرا کرد که آثار سوء گرایش به اعتیاد به تصویر کشانده شود.

وی تصریح کرد: اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که پیکره خانواده و جامعه را از بین می‌برد لذا باید توجه کرد که گرایش به اعتیاد یکی از برنامه‌های مهم دشمنان است که برای خنثی کردن آن اجرای برنامه‌های راهبردی ضروری است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به گسترش کشت خشخاش پس از اشغال افغانستان توسط آمریکا گفت: پس از اشغال افغانستان نه تنها کشت خشخاش متوقف نشد بلکه تولید آن بیشتر هم شد بنابراین به‌صورت واضح مشخص شد که گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد یکی از برنامه‌های استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: باید برای جلوگیری از صنعتی‌سازی مواد مخدر که توسط عده‌ای سودجو و وابسته به دشمنان صورت می‌گیرد برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه بحث مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را مستلزم تلاش همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هر دستگاهی که با تمامی توان در مقابله با مواد مخدر اقدام و برنامه‌های خود را با بهترین شیوه عملیاتی کند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

هاشمی همچنین جمع‌آوری معتادان در سطح شهر کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و خواستار ساماندهی این افراد از سوی دستگاه‌های ذیربط شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول