اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مسابقات هندبال قهرمانی کشور

انقلاب قم مغلوب هیئت قزوین شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال انقلاب قم در آستانه مسابقات هندبال قهرمانی کشور به شکست مقابل تیم هیئت قزوین تن داد.

انقلاب قم مغلوب هیئت قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که روزهای میانی مهر ماه دیدارهای مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی کشور آغاز می‌شود، تیم هندبال انقلاب قم در رویارویی با تیم مطرح هیئت قزوین در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر به میدان رفت.

با توجه به اینکه امسال تلاش مجموعه هیئت هندبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم موفقیت تیم‌های هندبال قم در مسابقات هندبال قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های باشگاه‌های کشور است، تیم هندبال نوجوانان انقلاب قم خود را برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی قهرمانی کشور آماده می‌کند.

از سوی دیگر زمان زیادی به آغاز رقابت‌های هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور باقی نمانده است و با توجه به وجود ظرفیت بسیار در استان، هندبال قم از موقعیت خوبی برای به دست آوردن عنوانی شایسته در پیکارهای این دوره برخوردار است.

به همین منظور تیم هندبال نوجوانان انقلاب قم بعد از برنامه‌های آماده‌سازی و تمرینات بسیار منظمی که نفرات آماده این تیم زیر نظر کادر فنی در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته‌اند، در دیدارهای تدارکاتی نیز برای کسب آمادگی بیشتر محک زدن خود را در دستور کار قرار دادند.

دیدار تدارکاتی این تیم در آستانه رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور با تیم هندبال هیئت قزوین با توجه به حضور حریف قزوینی در مسابقات کشوری محک بسیار خوبی برای تیم انقلاب قم بود، دیداری که به میزبانی هیئت قزوین برگزار شد و به برتری 21 بر 20 به سود میزبان به پایان رسید.

تیم هندبال نوجوانان انقلاب قم در شرایطی آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان کشور می‌شود که این تیم در یک مسابقه تدارکاتی دیگر تا پیش از آغاز بازی‌های خود نیز این هفته به میدان می‌رود.

در آستانه پیکارهای هندبال قهرمانی نوجوانان کشور، تیم نوجوانان قم با ترکیبی از چهره‌های آینده‌دار هندبال استان قم و با مربیگری یکی از مربیان سازنده هندبال قم از رده‌های سنی پایه یعنی احمد فلاح آماده جدال با حریفان می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول