اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

پیروی از ولایت ضامن عزت و سربلندی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: التزام عملی به ولایت ضامن حفظ انقلاب و عزت و سربلندی کشور است.

پیروی از ولایت ضامن عزت و سربلندی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در مراسم جشن دهه کرامت و در جمع خادمان آستان قدس رضوی با اشاره به انواع رزق در آیات و روایات اظهار داشت: قرآن کریم انجام واجبات، عمل صالح و توبه را به عنوان رزق کریم معرفی می‌کند.

وی با اشاره به حضور خادمان مرقد مطهر امام رضا (ع) در ابهر خاطرنشان کرد: جلسه جشن دهه کرامت و حضور خادمان رضوی در شهر ابهر نوعی رزق کریم است.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به بیانات امام رضا (ع) مبنی بر «کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی، بشرطها و شروطها و انا من شروطها» تصریح کرد: مسئله ولایت یکی از مسائل مهمی است که مورد تاکید امام رضا (ع) واقع شده است.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری همه آحاد جامعه گفت: ولایت‌فقیه پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: همگان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و با وحدت و همدلی همه توطئه‌های دشمنان را دفع کنند.

وی ولایت فقیه و التزام عملی به آن را ضامن حفظ انقلاب و عزت کشور و سربلندی مسلمانان دانست و پیروی از ولایت و بصیرت رهبر را لازم و ضروری دانست.

امام جمعه ابهر تبعیت از ولی‌فقیه را عامل پیشرفت روزافزون جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان درصدد جدایی افکندن بین مردم و ولایت‌فقیه است ولی مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری لازم این توطئه‌ها را دفع کرده و دشمن را نسبت به عملی‌شدن اهداف شوم ناامید کرده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: همگان باید با تبعیت از فرامین الهی در مسیر سعادت دنیوی و اخروی گام برداشته و با الگو قراردادن ائمه اطهار در این زمینه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول