اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان:

موسسه مهر ‌اصفهان به عنوان نخستین استان ‌‌گواهی IS‌ گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان گفت: موسسه مهر اصفهان به عنوان نخستین استان ‌‌گواهی IS‌ گرفت.

موسسه مهر ‌اصفهان به عنوان نخستین استان ‌‌گواهی IS‌ گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراد علی نیکوپناه بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان با بیان اینکه با مراجعه به آمار و ارقام میزان پرداخت تسهیلات این موسسه هر ساله روند رو به رشدی دارد، اظهار کرد: این بانک در تمامی شعب خود در سراسر استان اصفهان در سال گذشته 823 میلیارد تومان تسهیلات که بخش قابل توجهی مربوط به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است را پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعداد مشتریان و سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری مهر در استان اصفهان بیش از تهران بزرگ و سایر استان‌های کشور است.

مدیرکل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان تصریح کرد: با وجود برون‌سپاری و استفاده از تمام ظرفیت‌های فعلی نیروی انسانی، بهره‌مندی از خدمات نوین، اما حجم اسناد نقدی و اعتباری کل استان، متوسط شعب و سرانه اسناد به کارکنان فاصله بسیاری با سایر استان‌ها دارد که به همین دلیل باید در مورد سازماندهی نیروی انسانی و بهره‌وری موسسه در استان اصفهان تجدیدنظر کنند و امیدواریم به زودی این رخداد در استان اصفهان به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به اینکه موسسه مالی و اعتباری مهر در استان اصفهان طی شش سال گذشته 20 شعب جدید در استان افتتاح و پنج شعبه هم ادغام کرده است، گفت: تعداد شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان از 38 به 53 شعبه رسیده و بدون شک پرکارترین استان کشور در مباحث توسعه شعب بودیم.

نیکوپناه یادآور شد: چهار شعبه جدید با ادغام هر شعبه در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

*پرداخت 550 میلیارد تومان تسهیلات در پنج ماهه سال جاری

وی با بیان اینکه در سال 85 میزان منابع موسسه مهر استان اصفهان در حدود 100 میلیارد بوده اما اکنون این رقم بیش از 2 هزار میلیارد تومان محاسبه شده است، گفت: 95 درصد از منابع موسسه متعلق به دوره‌های اخیر و چهار درصد دیگر مربوط به سال‌های پیش از آن است.

مدیرکل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان با اشاره به پرداخت 823 میلیارد تومانی تسهیلات از سوی موسسه مهر به مشتریان خود اظهار کرد: تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از 550 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بخش قابل توجهی از پرداخت تسهیلات موسسه مهر مربوط به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی افزود: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، 33 درصد در قالب خرید دین و 14 درصد در حوزه مشارکت برای حمایت از تولید ملی به متقاضیان واگذار شد.

نیکوپناه یادآور شد: موسسه مالی و اعتباری مهر در استان اصفهان نخستین استان در کسب گواهی IS‌ در سطح کشور بوده که این گواهی تاکنون دو بار تمدید شده و همچنین به عنوان بازاریاب و برند برتر استان منتخب شدیم.

وی حمایت مسئولان سپاه، بسیج، مجموعه حوزه نماینده ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در استان اصفهان را یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در موفقیت‌های‌ فعالیت‌ شش ساله موسسه مهر دانست و تصریح کرد: با پشتیبانی این ارگان‌ها طی مدت یاد شده توانستیم که با آرامش به مسئولیت و مأموریت‌های خود بپردازیم.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول