اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه هنری استان یزد با صدور بیانیه‌ای

دفاع ملت ایران، موجب احیای مجدد اسلام شد

خبرگزاری فارس: حوزه هنری استان یزد با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دفاع ملت ایران را موجب احیای مجدد اسلام و قرآن و طریقت نبوی دانست و از آن به عنوان وسیله‌ای برای شناساندن انقلاب اسلامی به دنیا یاد کرد.

دفاع ملت ایران، موجب احیای مجدد اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، در بخش هایی از این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس، یاد‌آورجانفشانی و سلحشوری دلاور مردانی است که با دست خالی و فقط با تکیه بر سلاح اراده و ایمان در مقابل جبهه استکبار مقاومت کردند و با نثار خون مقدس خود این انقلاب را برای همیشه تاریخ بیمه کردند تا کوشش و جوشش در راه اعتلای وطن از حرکت باز نایستد.

در بخش دیگری آمده است: دفاع مشروع و مقدس ملت شریف و آگاه ایران درهشت سال جنگ تحمیلی، موجب احیای مجدد اسلام و قرآن و طریقت نبوی شد، انقلاب شکوهمند اسلامی را بیش از پیش به جهانیان شناساند و وجدان های آگاه و با بصیرت را راسخ‌تر کرد و دل‌های غبار گرفته و جان‌های پژمرده را بیدار کرد و خودباوری، اعتماد به نفس و عزتمندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد.

بخش دیگری از این بیانیه می‌افزاید: امسال در حالی به استقبال هفته دفاع مقدس می رویم که طنین موج بیداری اسلامی که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است دنیا را فرا گرفته و فریاد استکبارستیزی امت اسلام و ملت های آزاده جهان در دفاع از ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) و محکومیت این توطئه آمریکایی - صهیونیستی دنیا را معطوف به خود ساخته است.

در بخش دیگری نیز آمده است: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مقطع کنونی، فرصت بسیار مغتنمی است برای نمایش اقتدار، توان نظامی و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در حراست از کیان اسلامی، ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و در کنار آن بازخوانی و شناساندن رشادت های رزمندگان اسلام و جانفشانی و حماسه آفرینی‌های شهدای گرانقدری که به ندای پیر و مراد خویش لبیک گفتند و به وصال یار رسیدند.

در بخش دیگری آمده است: به تصویر کشیدن، نگارش و ثبت ایثار و فداکاری رزمندگان جان برکف و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در قالب‌های هنری و ادبی و خلق آثار فاخر و ماندگار در زمینه این حماسه جاودان، وظیفه همه کسانی است که در این عرصه فعالند؛ هنرمندان نیز به عنوان طلایه‌داران نبرد علیه استکبار، می کوشند تا دین خود را به ساحت مقدس شهدا، اسلام و انقلاب ادا کنند.

بخش دیگری از این بیانیه می افزاید: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان یزد، هفته دفاع مقدس را به مردم شریف و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و ولایت مداراستان دارالعباده و دارالعلم یزد به خصوص خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان تبریک و تهنیت عرض کرده و به روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس درود می‌فرستند و آمادگی خود را برای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول