اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

سازندگی اصفهان با برخورداری از سرمایه‌های انسانی هموار شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: دانش‌آموزان توانمند اصفهانی از سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم هستند و وجود این سرمایه‌ها در اصفهان سبب سازندگی کشور می‌شود.

سازندگی اصفهان با برخورداری از سرمایه‌های انسانی هموار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت اظهار کرد: در حال حاضر در هفته دفاع مقدس قرار داریم و آغاز سال تحصیلی جدید مقارن با هفته دفاع مقدس شده است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت دلیرانه و جانفشانی‌های ایثار‌گران طی هشت سال دفاع مقدس سبب تداوم حیات ایران اسلامی شده است، ادامه داد: این افراد طی هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام توان خود در مقابل اقدامات تخریب‌گرانه دشمنان ایستاده‌اند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان توانمند اصفهانی از سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم هستند و وجود این سرمایه‌ها در اصفهان سبب سازندگی کشور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس خیر‌ساز استان به صورت نمادین نواخته شد و نواخته شدن زنگ مقاومت در این مدرسه پیام‌های خاصی را برای دانش‌آموزان به دنبال دارد، اضافه کرد: دانش‌آموزان از سرمایه‌های بزرگ کشور هستند که ذخیره و سرمایه‌ای برای سازندگی آینده‌ای بهتر برای این مرز و بوم به شمار می‌روند.

ذاکراصفهانی با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت‌های ویژه‌ای به دلیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه برخوردار است که هر ساله بخشی از رتبه‌های برتر کنکور و المپیاد‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، تاکید کرد: همچنین وجود 100 واحد دانشگاهی در سراسر استان بستری برای رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان امروز است.

به گزارش فارس، زنگ مقاومت و ایثار در نخستین روز از مهرماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مدارس و در میان دانش‌آموزان به صدا درآمد.

با برگزاری این مراسم و به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، دانش‌آموزان با واژه‌هایی همچون مقاومت و ایثار آشنا می‌شوند و فرهنگ مقاومت در جامعه نهادینه می‌شود.

همزمان با نخستین روز از مهرماه امسال زنگ مقاومت در مدارس اصفهان طنین‌انداز شد و این زنگ با حضور مسئولان آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان نواخته شده است.

زنگ مقاومت به صورت نمادین در دبستان دخترانه علی‌جان حق پناه اصفهان با حضور مسئولان آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها به صدا درآمد.

430 نفر از دانش‌آموزان دختر اصفهانی در این مدرسه در شش پایه تحصیلی از امروز مشغول به تحصیل شدند و همچنین این مدرسه یکی از مدارس تخصصی قرآن در اصفهان به شمار می‌رود که با هدف رشد و توسعه آموزش‌های عمومی قرآن به دانش‌آموزان در اصفهان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول