اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون جوانان رضوی تبریز:

چهارمین جشن زیر سایه خورشید در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون جوانان رضوی تبریز از برگزاری چهارمین جشن زیر سایه خورشید در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

چهارمین جشن زیر سایه خورشید در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید حیدری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این جشن بزرگ امسال با حضور پنج خادم آستان قدس رضوی در تبریز و شهرستان مراغه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم در سال‌های گذشته از این جشن، خادمان آستان قدس رضوی چهار روز میهمان آذربایجان‌شرقی خواهند بود.

حیدری ادامه داد: روز سه‌شنبه در نخستین روز از این جشن، خادمین رضوی در بدو ورود به تبریز با حضور در بیت امام جمعه تبریز دیداری با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی داشته و سپس به دیدار تعدادی از خانواده های شهدا خواهند رفت.

حیدری ادامه داد: در دومین روز از این جشن، بازدید از ایتام در محل اداره کل بهزیستی انجام و خادمان رضوی از ایتام دلجویی می‌کنند.

رئیس کانون جوانان رضوی تبریز ابراز کرد: برگزاری مراسم جشن دختران رضوی و جشن رضوی در شهرستان مراغه از دیگر برنامه‌های روز دوم جشن زیر سایه خورشید آذربایجان‌شرقی است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های روز سوم با جشن رضوی در دادگستری آغاز شده و برگزاری چهارمین همایش تجسمی رضوی در محوطه مسجد کبود ادامه خواهد یافت.

حیدری اضافه کرد: مراسم بزرگ جشن زیر سایه خورشید تبریز نیز عصر روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا به صورت خیابانی در محل میدان و خیابان ارتش جنوبی برگزار می‌شود.

وی گفت: روز جمعه و در آخرین روز از برنامه‌های امسال، جشن شهدای رضوی، جشن رضوی در آستان مقدس امام‌زاده سید حمزه تبریز و حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول