اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

قم برای نخستین بار در والیبال قهرمانی آسیا دارای نماینده شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: قم برای نخستین بار در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا دارای یک نماینده شد.

قم برای نخستین بار در والیبال قهرمانی آسیا دارای نماینده شد

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این برای نخستین بار در تاریخ والیبال استان قم است که یک والیبالیست به نمایندگی از هیئت والیبال قم عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.

وی ادامه داد: رضا رزاقی جوان ارزنده و خوش‌آتیه والیبال استان قم که در پست پاسور یکی از بهترین‌های حال حاضر والیبال کشورمان است با توجه به توانمندی و قدرتی که در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به نمایش گذاشت، جواز حضور در تیم ملی را به دست آورد.

دبیر هیئت والیبال استان قم تاکید کرد: رزاقی محصول استعدادیابی و کار جدی هیئت والیبال استان قم در روی رده‌های سنی پایه است که از چند سال پیش آغاز شده و اکنون با حضور چهره‌های مستعدی همچون رضا رزاقی و چند چهره توانمند دیگر در تیم والیبال قم، زمینه رشد و توسعه والیبال قم را فراهم می‌بینیم.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات قهرمانی قاره کهن در رده سنی جوانان از روز ششم مهر ماه آغاز می‌شود در حالی که فدراسیون والیبال کشورمان میزبانی این دوره از رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را بر عهده دارد.

شفیعی عنوان داشت: بسیار خوشحالیم از اینکه تلاش‌های هیئت والیبال مثمرثمر واقع شد و اکنون والیبال قم نیز می‌تواند به خود ببالد که در سطح ملی دارای یک نماینده است، اتفاقی مهم که قطعا الگوی سایر نوجوانان و جوانان والیبالیست قم خواهد شد و آنها نیز تلاش می‌کنند با ارائه توانمندی و استعداد خود به تیم‌های ملی والیبال راه یابند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا از روز ششم مهر ماه به میزبانی کشورمان و شهر ارومیه آغاز می‌شود و طی آن والیبالیست‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی از کشورهای مختلف آسیایی تا چهاردهم مهر ماه به میزبانی ایران به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول