اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

دفاع مقدس اوج افتخارآفرینی دلیرمردان ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات و برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه‌های دلیرمردان شجاع این مرزوبوم است.

دفاع مقدس اوج افتخارآفرینی دلیرمردان ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح دشتی دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تکلیف شرعی و الهی عنوان کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که می‌آید نسیم سبز خاطره‌ها وزیدن می‌گیرد و آبشار بلند یاد مهاجران سرخ یعنی شهدا ذهن زمین و زمان را نوازش می‌کند.

کاظمی یادآور شد: در کلام رهبری عزیز است که هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است.

فرمانده سپاه دشتی تصریح کرد: شهیدان جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

وی افزود: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی در دامان خود پرورانده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان در همه دوران‌ها بداند.

کاظمی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس اوج افتخارات و برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه‌های دلیر مردان و شجاع این مرزوبوم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی نیز گفت: هدف از اهانت استکبار به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص)  به دلیل اینکه اسلام عالم کفر و استکبار را فرا گرفته و ترس از ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت‌الاسلام مجتبی عباسی افزود: اگر می‌بینید فیلمی علیه اسلام و مسلمانان ساخته و به پیامبر آنها توهین می‌شود به علت این است که دشمن توان مقابله با اسلام را ندارد. آمریکا و رژیم صهیونیستی با این فیلم مقدمات نابودی خود را جلو انداختند.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج، همراه با رژه موتوری با اجرای زیبای گروه موزیک سپاه امام صادق(ع) سپاه بوشهر و رژه نیروها در کنار پارک مفتون خورموج برگزار شد.

این مراسم سید علی هاشمی فرماندار دشتی، امام جمعه کاکی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، روحانیون، مسئولان ادارات و نهادها و مردم شهر خورموج حضور داشتند.

در پایان نیز نیروهای حاضر در میدان مقابل قرآن مجید و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای رژه رفتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول