اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

با قدرت شهرداری ساوه را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه این روزها حواشی مختلف مشکلاتی را در کار آماده‌سازی تیم ایجاد کرده اما با قدرت برای شکست شهرداری به ساوه می‌رویم.

با قدرت شهرداری ساوه را شکست می‌دهیم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: به هر حال جدایی غیر منتظره امیر شمسایی از کادر فنی تیم فوتسال صبای قم و همچنین یکی دو محرومیت و مصدومیت بازیکنان در هفته‌های اخیر کار دست ما داده است.

وی ادامه داد: صبا امسال شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و با کسب برتری در دو دیدار متوالی نشان داد که می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم اما این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا مبادا مشکلات اخیر روی روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی بگذارد.

مربی تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: ما کار بسیار سختی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در پیش داریم، زیرا به نوعی آرامش تیم مورد تاثیر قرار گرفته است و بازیکنان باید بیشتر از گذشته مورد مراقبت قرار بگیرند.

وی یادآور شد: البته خوشحالی ما بیشتر از این است که صبای قم بازیکنان بومی و متعصبی در ترکیب خود دارد و اگر رفاقت و صمیمیت بین آنها نبود خدای ناخواسته با مشکلات زیادتری مواجه می‌شدیم با این حال نگران آینده نیستیم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهیم.

باقری در ادامه به دیدار معوقه تیمش با شهرداری ساوه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره و خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ای که از سوی کمیته فوتسال در اختیار ما قرار داده شده است این دیدار روز دوشنبه سوم مهر ماه در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: کسب سه امتیاز بازی با تیم شهرداری ساوه برای ما بسیار ارزشمند است و تنها برای پیروزی به دیدار حریف می‌رویم زیرا ما در دو دیدار این فصل یکی مقابل فرش آراء مشهد و دیگری مقابل تیم صنایع گیتی پسند اصفهان به راحتی امتیاز از دست داده‌ایم و باید جبران کنیم.

تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز حاصل از سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت و با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های رقیب بعد از صنایع گیتی پسند و حفاری اهواز 13 امتیازی، دبیری تبریز 12 امتیازی و شهرداری تبریز 11 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول