اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر پیاده 84 لرستان:

نیروهای مسلح ایران اسلامی آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر پیاده 84 لرستان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی آماده‌تر از گذشته برای مقابله با هرگونه تهدید علیه ایران اسلامی هستند.

نیروهای مسلح ایران اسلامی آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر مهدی مددی صبح امروز در مراسم 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی در جمع نیروهای مسلح و اقشار مختلف لرستان در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: درست بعد از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدها از سوی دشمنان علیه نظام آغاز شد و تا 31 شهریور سال 59 بیش از 636 مورد تجاوز هوایی، زمینی و ... از سوی عراق علیه ایران صورت گرفت که همان ابتدای جنگ ارتش ایران اسلامی ضربه‌ سنگینی به رژیم بعث وارد کرد.

وی افزود: استکبار جهانی می‌دانست با پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان در خطر افتاده از این رو کشور عراق را وادار به جنگ با ایران کرد.

فرمانده لشگر پیاده 84 لرستان گفت: جنگ تحمیلی جنگ با اسلام بود و صدام مهره‌ای ناچیز بود و در این جنگ 40 کشور از هر طریقی این کشور را پشتیبانی می‌کردند.

امیر مددی یادآور شد: یکی دیگر از دستاوردهای دوران دفاع مقدس تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس چالشی بود که به فرصت تبدیل شد، گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان در جبهه‌ها، انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است.

امیر مددی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی تمام منافع خود را در خطر می‌بیند، یادآور شد: استکبار جهانی باید بداند امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها مجهزتر از گذشته هستند و با تمام توان از این مرز بوم حفاظت و پاسداری می‌کنند.

وی افزود: هر روز شاهد رسوایی استکبار جهانی هستیم که اهانت به پیامبر یک رسوایی جدید برای استکبار بود.

امیر مددی اظهار داشت: به رغم اینکه 31 شهریورماه سال 1359 زمان آغاز جنگ تحمیلی بیان می‌شود، اما در شش ماه نخست سال 59 حدود 636 مورد حمله و تجاوز زمینی، هوایی و دریایی به خاک میهن از سوی دشمن صورت گرفته بود، که نیروهای ارتش با آن مقابله کردند.

فرمانده لشگر 84 پیاده لرستان امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی آماده مقابله با تمام تهدیدهای دشمن است، گفت: عملیات گسترده دشمن علیه میهن در سال 1359 در حالی آغاز شد، که اقدامات خائنانه‌ای برای تضعیف ارتش صورت گرفته بود، اما ارتشیان متعهد با اقتدار در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر دشمن ایستادند.

در ادامه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان لرستان در این مراسم با انجام مراسم رژه ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان، توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را با استفاده از تجهیزات نوین نظامی و سلاح‌های پیشرفته سبک و سنگین به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول