اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رکورد 5 متر و 20 سانتی‌متر

ربانی قهرمان پرش با نیزه کشور شد

خبرگزاری فارس: دو و میدانی‌کار قمی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای دو و میدانی مردان کشور شد.

ربانی قهرمان پرش با نیزه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات دو و میدانی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت چهره‌های مطرح و سرشناس از تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف در بیش از 20 ماده دو و میدانی به انجام رسید و نفرات برتر خود را شناخت.

در بین برترین‌های دو و میدانی در رشته‌های مختلف این مسابقات محمدمحسن ربانی دو و میدانی‌کار سرشناس قمی نیز حضور داشت که در ادامه موفقیت‌های خود در رشته پرش با نیزه موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

ربانی که سابقه کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای قهرمانی دو و میدانی مردان آسیا در سال 2007 و همچنین کسب مدال طلای رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی غرب آسیا در کشور سوریه و چندین مدال بین‌المللی را در کارنامه دارد، پرافتخارترین دو و میدانی‌کار کشورمان در رشته پرش با نیزه محسوب می‌شود.

این چهره سرشناس دو و میدانی قم و کشور که بخت خود را برای راهیابی به بازی‌های المپیک 2012 لندن نیز مورد آزمایش قرار داد و در این راه موفق نبود، در خرداد ماه به مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ در کشور کره جنوبی نیز اعزام شد که در این مسابقات مقام چهارم را کسب کرد.

ربانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور عضو تیم دو و میدانی نفت تهران است و در تلاش برای موفقیت این تیم در لیگ برتر کشور موفق شد در رشته پرش با نیزه عنوان قهرمانی دیگری را کسب کرده و افتخارآفرین شود.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رشته‌هایی همچون دوهای 100، 200، 400، 800، 1500 متر، پرش با نیزه، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، دو با مانع، ده‌گانه و چند رشته دیگر به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت که در بین نفرات شاخص محمدمحسن ربانی نیز قرار داشت.

ربانی در این رقابت‌ها در رشته پرش با نیزه حریفی نداشت و حرفی برای گفتن باقی نگذاشت تا یک بار دیگر در مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور بالاتر از تمامی رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول