اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

برخوردهای خشک اداری با مقوله هنر حذف شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز بر لزوم اصلاح روش‌ها و حذف برخوردهای خشک اداری با مقوله فرهنگ و هنر تأکید کرد.

برخوردهای خشک اداری با مقوله هنر حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین رونمایی از 65 تابلوی موزائیک‌سنگ مفاخر و مشاهیر آذربایجان در پارک مفاخر، نتیجه و اثر مخرب چنین برخوردهایی را انزوا و سرخوردگی هنرمندان و اهالی فرهنگ دانست و بر لزوم تغییر روش‌های حمایتی در حوزه فرهنگ و هنر، از حوزه شعاری به عمل‌گرایی تأکید کرد.

شهردار تبریز افزود: تمام مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر وظیفه و مسئولیت مستقیمی در راستای حمایت و پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند و همه باید در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر، اقدامات و فعالیت‌های گسترده شهرداری در این بخش را زمینه‌ساز افزایش انگیزه فعالیت در بین هنرمندان و اهالی فرهنگ، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی هنری، تولید آثار فاخر در این بخش و معرفی هرچه بیشتر هویت تاریخی و فرهنگی تبریز دانست.

نوین خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تبریز با درک اهمیت بالای حوزه فرهنگ و هنر، گام‌های بلندی در راستای حمایت از هنر و هنرمند و فعالان فرهنگی و هنری برداشته و با وجود آن که این فعالیت‌ها در ردیف وظایف ذاتی این مجموعه نبوده با این حال موفقیت‌های قابل توجهی نیز کسب کرده است.

شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر ضرورت اجماع و اتحاد جامعه فرهنگی هنری تبریز برای تقویت زیرساخت‌های این حوزه از آمادگی شهرداری برای تداوم حمایت‌ها و فعالیت‌های خود در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و افزود: مدیریت شهری تبریز خود را در کنار جامعه فرهنگی و هنری تبریز می‌داند و از هر فعالیت فرهنگی و هنری در قالب ارزش‌ها و معیارهای فرهنگ و هنر فاخر و ارزشی استقبال می‌کند.

نوین از دیگر متولیان فرهنگ و هنر استان نیز خواست بیش از گذشته در راستای حمایت از فعالیت‌های هنری و فرهنگی و نیز هنرمندان و چهره‌های فرهنگی استان گام بردارند. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول