اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

نیاز مشترک ذوب‌آهن و مس به برتری

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن که در امتیاز شش با چند تیم دیگر مشترک است، در این هفته به مصاف مس کرمان می‌رود که کسب سه امتیاز این بازی خصوصیت مشترک هر دو تیم است.

نیاز مشترک ذوب‌آهن و مس به برتری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

تیم ذوب‌آهن که در حال حاضر با شش امتیاز در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد، میهمان تیم مس کرمانی است که این تیم نیز با هشت امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است.

شاگردان رسول کربکندی در هفته هشتم موفق شدند در دیدار خانگی برابر تیم فولاد خوزستان به برتری دست پیدا کنند تا به همراه چند تیم دیگر شش امتیازی شوند اما کماکان بحران در اطراف این تیم وجود دارد.

ذوبی‌ها برای اینکه از خطر سقوط در امان بمانند، باید تفکر شکست را پشت سر بگذارند و به بردن عادت کنند زیرا در فصل جاری مسابقات چهار تیم به طور مستقیم و یک تیم به طور غیرمستقیم به دسته یک سقوط پیدا می‌کنند و از این رو خطر خداحافظی با لیگ برتر به شدت تیم اصفهانی را تهدید می‌کند.

تیم مس نیز وضعیت بهتری از ذوب‌آهن ندارد و شایعه‌شده دیدار این هفته آخرین فرصت قاسم‌پور در باشگاه مس است.

به گزارش فارس، تیم سپاهان نیز که امشب با تیم الاهلی دیدار می‌کند، در این هفته با تأخیری چند روزه به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

بازی مس و ذوب‌آهن جمعه ساعت 18، در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول