اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرکرد:

450 دانش‎آموز شهرکردی مجری طرح معبر نور شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرکرد گفت: طرح معبر نور با حضور 450 دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه در این نهاد برگزار شد.

450 دانش‎آموز شهرکردی مجری طرح معبر نور شدند

علیرضا اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کارکنان کمیته امداد در شهرستان‌های شهرکرد و لردگان یک روز از حقوق خود را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا کردند.

وی افزود: در این اقدام خداپسندانه 50 نفر از کارکنان این نهاد 8 میلیون و 500 هزار ریال به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی هدیه دادند.

اصغرزاده در ادامه با بیان اینکه دین اسلام ارزش ویژه‌ای را برای احسان و نیکوکاری قائل شده است، گفت:‌ در آیات قرآن و روایت‌های ائمه معصومین بر لزوم تکریم فقرا اشاره شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مردم ایران همواره در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند، تصریح کرد: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در راستای پیوند معنویت توام با انسانیت، الگوی بسیار خوبی برای دیگر جوامع هستند.

وی در ادامه از کسب مقام قهرمانی مسابقات شنای بانوان کشور توسط یکی از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: یکی از دانشجویان تحت پوشش این نهاد مقام اول مسابقات شنای بانوان کشور را کسب کرد.

اصغرزاده گفت: این دانشجوی مددجو موفق شد در رقابت‎های قهرمانی بانوان بسیجی کشور جام کوثر مقام نخست این مسابقات را از آن خود کند.

وی اجرای طرح معبر نور را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: این طرح تاکنون در شش دوره و با حضور 450 دانش‎آموز دختر در مقطع متوسطه در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرکرد با اشاره به اهداف اجرایی این طرح، گفت: شناخت مسائل احکام از قبیل مرجع تقلید و نحوه انتخاب، احکام روزه، نحوه صحیح انجام غسل، وضو، تیمم و شرایط آن، آشنایی با بحث طهارت و احکام نماز همراه با جزئیات، آشنایی با بحث ولایت و رهبری و بیان خصوصیات ولی فقیه از جمله اهداف اجرای طرح معبر نور ویژه دانش‎آموزان متوسطه تحت حمایت این نهاد در شهرستان شهرکرد است.

وی ادامه داد: آشنایی با مباحث اعتقادی، آشنایی با مباحث سیاست و جلوگیری از تهاجم فرهنگی در ایران اسلامی از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می‎شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول