اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال فولاد یزد:

تیم فولاد طبق برنامه در حال پیشرفت است/ با دید باز وارد فولاد شدم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فولاد یزد گفت: هم‌اکنون آرامش بر تیم فوتبال فولاد یزد حاکم است و این تیم طبق برنامه‌ریزی در حال پیشرفت است.

تیم فولاد طبق برنامه در حال پیشرفت است/ با دید باز وارد فولاد شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اصغر کلانتری در جمع اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: برای موفقیت هر تیم فاکتورهایی مانند مسئولان استانی، کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز است که با در کنار هم قرار گرفتن این فاکتورها، تیم موفق به صعود خواهد شد.

وی افزود: با صعود فولاد یزد به لیگ برتر، در مردم یزد شور و شعفی وصف‌ناشدنی ایجاد خواهد شد و برای تحقق این امر همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

کلانتری با ابراز خرسندی از حضور خود در تیم فولاد یزد بیان کرد: در مورد تیم فولاد یزد تحقیقات بسیاری کردم و با دید باز وارد این تیم شدم و از انتخاب خود راضی هستم. آرامش و نداشتن حاشیه از مهم‌ترین مواردی است که برای اداره تیم لازم است و این دو مورد در تیم فولاد یزد برقرار است.

کلانتری با اشاره به وضعیت تیم عنوان کرد: حدود دو ماه است که تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم و اکنون در هفته دهم تمرین هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که از نظر تاکتیکی مدنظر بودند را معرفی و جذب کردیم و 9 بازیکن نیز به لیگ برتر رفتند که نتوانستیم برای جذب آنها اقدام کنیم.

کلانتری با اشاره به تعامل بسیار خوب کادر فنی، تدارکات و بازیکنان تیم فولاد یزد افزود: پست‌های خالی را جایگزین کرده‌ایم و از ترکیب تیم راضی هستم.تمرینات بدن‌سازی بسیار خوبی نیز داشته‌ایم و در بازی خانگی و تدارکاتی که در یزد انجام شد، تیم خوب ظاهر شد و در مجموع آنچه برای پیشرفت تیم فولاد یزد پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم، طبق برنامه در حال اجراست.

کلانتری همچنین با اشاره به امکانات تیم عنوان کرد: امکانات و زمین بازی بسیار خوب است و بدون تعطیلی در حال استفاده از امکانات باشگاه هستیم.

وی همچنین با تشریح ترکیب تیم عنوان کرد: ترکیب تیم چهار سه سه است.به ترکیب بازیکنان بومی نیز اعتقاد دارم و معتقدم اگر بازیکنی از خارج از استان وارد تیم می‌شود، باید شاخص باشد.

وی با اشاره به تیم امید فولاد یزد نیز بیان کرد: تیم امید نیز اکنون از بین 80 تا 85 درصد بازیکن بومی برخوردار است و شش بازیکن امید با تیم ما تمرین می‌کنند.

کلانتری خاطرنشان کرد: برای لیگ دسته یک باید کار مداوم انجام شود و با اتفاقاتی که در تیم‌ها می‌افتد، باید نتیجه فعالیت‌ها مشخص شود نه اینکه چه بازیکنی را با چه مبالغی آورده باشیم.

وی تاکید کرد: تیم فولاد یزد اگر می‌خواهد به لیگ برتر برسد باید همدلی، وفاق، همراهی و کار مداوم را سرلوحه کار خود قرار دهد.ما هرگز با کمبود بازیکن مواجه نخواهیم شد و برای همه پست‌ها بازیکن گرفته‌ایم و با 30 بازیکن تمرین می‌کنیم و در نیمه فصل دیگر نیاز به بازیکن نخواهیم داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظم، انضباط و شایسته سالاری را در شرکت دادن بازیکنان در بازی‌ها، اصل و سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به هیچ وجه در هیچ پستی به کسی اجازه نمی‌دهیم که اوضاع را به هم بریزد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول