اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره داستان‏نویسی رضوی:

مروجان فرهنگ رضوی خادمان امام رضا(ع) هستند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره داستان‏نویسی رضوی گفت: مروجان و مبلغان فرهنگ رضوی در حقیقت خادمان فرهنگی امام رضا(ع) هستند.

مروجان فرهنگ رضوی خادمان امام رضا(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا سوقندی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره داستان‏نویسی رضوی که با حضور اعضای ستاد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تشکیل شد، اظهار داشت: بیداری اسلامی و حرکت مسلمین در سراسر کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام را به معنای واقعی در سراشیبی سقوط قرار داده است.

وی افزود: مستکبران چون نمی‏توانند در عرصه مبارزه علمی و منطقی با اسلام و مسلمین موفق شوند، از روش‏های غیرمنطقی و مخالف فطرت و عقل بشری همچون هتک حرمت به ارزش‏ها و مقدسات اسلامی استفاده می‏کنند.

دبیر جشنواره داستان‏نویسی رضوی افزود: در چنین شرایطی، برگزاری با شکوه دهه کرامت در اصل اظهار ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

سوقندی گفت: یکی از دست‏آوردهای مهم جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع)، خارج کردن نام و فرهنگ رضوی از غربت و مطرح ساختن نام امام رضا(ع) در جامعه فرهنگی و هنری و رسانه‏هاست.

وی گفت: دستیابی به انبوه تولیدات فرهنگی و هنری فاخر از دیگر دست‏آوردهای این جشنواره است.

سوقندی افزود: دشمنان اسلام می‏خواهند هیچ نام و اثری از فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان نباشد؛ از این رو، جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت در نقطه مقابل هدف دشمن قرار دارد.

دبیر جشنواره داستان‏نویسی رضوی ادامه داد: مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی (کبوترحرم) از سری برنامه‏های دهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع)، دوم مهرماه در فرهنگ‏سرای نیستان شهرستان مهدیشهر برگزار می‏شود.

وی گفت: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی (کبوترحرم) نیز با حضور داستان‏نویسان منتخب در فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار می‏شود.

سوقندی افزود: برگزاری کارگاه‏های داستان‏نویسی از دیگر برنامه‏های اصلی هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول