اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

عملیات والفجر 3 در خراسان‌شمالی بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از بازسازی عملیات والفجر سه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

عملیات والفجر 3 در خراسان‌شمالی بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: عملیات والفجر سه در منطقه عمومی علی‌آباد شهرستان بجنورد بازسازی می‌شود.

وی افزود: این عملیات با هدف حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین فضای معنوی ایثار و از خود گذشتگی و پر از حماسه این دوران به نسل امروز و آشنایی بیشتر نسل جوان با تاریخ پر افتخار دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بازسازی عملیات از سوم مهرماه سال جاری همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود، تصریح کرد: این رزمایش به مدت چهار روز در استان برای عموم شهروندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این عملیات همه روزه از ساعت 16 عصر آغاز خواهد شد، گفت: نسخه آزمایشی آن، دوم مهرماه سال جاری با حضور مسئولان و مقامات عالی استان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در بخش دیگری یادآور شد: سپاه جوادالائمه(ع) در بازسازی عملیات مسلم بن عقیل، رتبه اول را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته طی ارزیابی‌هایی که از سوی رده‌های بالاتر سپاه پاسداران صورت گرفت، سپاه جوادالائمه(ع)

خراسان‌شمالی در بازسازی عملیات مسلم بن عقیل، موفق به کسب رتبه اول در بین استان‌های کشور شد.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به بازسازی عملیات مسلم بن عقیل در استان در سال گذشته، افزود: طی مدت شش روز بازسازی این عملیات، روزانه بین هفت تا هشت هزار نفر از مردم استان از آن دیدن کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشترین قشر بازدیدکننده از این برنامه فرهنگی اثرگذار در انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان بودند که با اشتیاق فراوان در بازسازی این عملیات شرکت کردند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول