اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه امسال رخ داد

افزایش 30 درصدی تصادفات فوتی در شهرستان همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 34 فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان همدان رخ داده از افزایش 30 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 30 درصدی تصادفات فوتی در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکری پیش از ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: سرعت‌گیرها و علائم هشداردهنده در مسیر مدارس اجرا شده و تمهیدات افزایش پرسنل راهور در راستای روان‌سازی ترافیک با توجه به بازگشایی مدارس اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز مهرماه پوشش لازم ترافیکی توسط راهور در شهرستان همدان داده می‌شود، گفت: تخلفات سرویس‌های مدارس بر اساس نداشتن برچسب یا عدم رعایت تعداد سرنشین‌ اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان عنوان کرد: در سال گذشته تخلفات هر سرویس مدرسه به ریز ثبت شده و بر اساس نام مدرسه و مشخصات خودرو در اختیار تاکسیرانی قرار گرفته که این روند در سال تحصیلی جدید نیز ادامه دارد.

وی ابراز کرد: سرویس‌های مدارسی که دارای مجوز هستند از ساعات 11 تا 13 و 14 تا 17:30 در طرح ترافیک نیز حق تردد خواهند داشت.

فکری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 34 فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان همدان رخ داده از افزایش 30 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به تعداد تصادفات رخ داده در محورهای مختلف شهرستان همدان، بلوار یادگار امام (ره) را نخستین محل حادثه‌خیز شهرستان عنوان کرد و افزود: بلوار انقلاب، بلوار جانبازان، بلوار ارتش، بلوار فرودگاه و بلوار ارم نیز به ترتیب جزو حادثه‌خیزترین نقاط شهرستان از نظر وقوع تصادفات هستند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان نبستن کمربند ایمنی، نداشتن کلاه ایمنی، داشتن سرعت غیر مجاز و تجاوز به گذرگاه عابران پیاده را چهار تخلف نخست در شهرستان همدان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 687 نفر مجروح بر اثر تصادفات در همدان داشته‌ایم، از کاهش شش درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

در پایان این جلسه سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای تأمین موارد امنیتی مورد نیاز با بازگشایی مدارس اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول