اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:

غربی‏‌ها از الگوگیری مردم جهان از پیامبران الهی در هراسند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: غربی‏‌ها از الگوگیری مردم جهان از پیامبران الهی در هراسند.

غربی‏‌ها از الگوگیری مردم جهان از پیامبران الهی در هراسند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‏الاسلام خدیوی بعدازظهر امروز در جلسه هفتگی تفسیر آیات اخلاقی در شبستان مسجد دانشگاه تبریز، با ابراز تاسف از جسارت و اقدام توهین‏‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: متاسفانه سردمداران و حاکمان کشور آمریکا هیچ‏گونه حساسیتی نسبت به عدم وقوع چنین بی‏‌حرمتی‏‌ها و بی‏‌احترامی‏‌ها نسبت به پیامبران الهی ندارند و بعضاً در اجرای همین اقدامات و سیاست‏‌ها حمایت نیز کرده و جبران هزینه نیز می‏‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اعظم(ص) متعلق به تمام مردم جهان است، ابراز داشت: همه انبیای الهی از طرف خداوند به رسالت رسیده‏‌اند و هرگونه تفکیک بین پیامبران مورد قبول و رضای پروردگار نیست.

امام‏‌ جمعه سابق خسروشهر با ذکر اینکه همه انبیای الهی در قرآن همدیگر را برادر خطاب کرده‎‏اند، گفت: ما معتقدیم ایمان به پیامبر هر عصری باید با ایمان به پیامبران قبلی نیز توأم باشد و ایمان به حضرت عیسی(ع) بدون حضرت موسی(ع) یا ایمان به پیامبراکرم(ص) بدون ایمان به حضرت عیسی(ع) صحیح نیست.

وی در ادامه با یادآوری اینکه در زمان بعثت، اسلام‏‌خواهی و گرایش به اسلام در برخی از کشورها حتی از خود منطقه حجاز نیز بیشتر بود، عنوان کرد: در میان آموزه‏‌های دینی و فرامین الهی برای هیچ‏کدام از پیامبران الهی مرز جغرافیایی وجود نداشته و پیام همه آنان پیام به همه جهانیان بوده است.

عضو هیئت‏ علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز، تعالیم و آموزه‏‌های مذهبی و دینی را مانع بزرگی در روند رفتار ظالمانه غربی‏‌ها دانست و ادامه داد: غربی‏‌ها تمام همّت خود را برای مرتفع ساختن این موانع بکار بسته‏‌اند که از جمله آن تغییر مذهب کاتولیک به پروتستان است که در واقع غربی‏‌ها برای کشتار انسان‏‌ها، شکنجه‏‌ها، حمله‏‌ها و استثمار ملل، مذهب کاتولیک و آموزه‏‌های آن را همسو با خود نمی‏‌دیدند؛ در حالی که مذهب پروتستان اجازه این اقدامات را به آنها می‌‏دهد!

مسئول سابق مرکز تخصصی علامه امینی تبریز، در ادامه سیره و فرامین انبیای الهی را مانع دیگری در سر راه غربی‏‌ها دانست و ابراز داشت: الگو بودن و پاک زندگی کردن پیامبران خدا و همچنین کشش و گرایش درونی انسان‏‌ها به پاکی و طهارت؛ قبول خودخواهی و جنایت‏‌های غربی‏‌ها را با مشکل مواجه کرده و در این راستا غربی‏‌ها پروژه توهین و تخریب چهره پیامبران الهی را طرح‏‌ریزی کرده‏‌اند.

وی با تاکید بر هراس غربی‏‌ها از الگوگیری مردم جهان از انبیای الهی، گفت: غربی‏‌ها در روند طرح تخریب چهره پیامبران به‏ خصوص پیامبر اکرم(ص) اقدام به چاپ کتاب، کاریکاتور، ساختن فیلم و حتی تحریف تورات و انجیل نیز کرده‏‌اند و این بار هم پخش فیلم «برائت از مسلمانان» با هدف تخریب چهره و سیره پاک پیامبر مهر و رحمت انجام شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با محکوم کردن این حرکت غیراخلاقی و خصمانه، عنوان کرد: به فضل الهی این حرکت پَست باعث توجه بیشتر افکار و اذهان عمومی در غرب نسبت به آموزه‏‌های اسلامی و پیامبر اکرم(ص) خواهد شد. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول