اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

خشم مقدس مسلمانان نویدبخش نابودی صهیونیسم غاصب است

خبرگزاری فارس:‌ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن محکومیت اقدام توهین‌آمیز آمریکا و اسرائیل در انتشار فیلم موهن به پیامبر اسلام(ص) گفت: خشم مقدس مسلمانان جهان نویدبخش تحقق نابودی صهیونیسم غاصب است.

خشم مقدس مسلمانان نویدبخش نابودی صهیونیسم غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری ضمن محکومیت اقدام توهین‌آمیز انتشار فیلم موهن به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص)، به اعلام انزجار مسلمانان جهان به این حرکت مذبوحانه دولت‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: انتشار این فیلم دروغین و توهین‌آمیز به پیامبر خاتم(ص) و حمایت آمریکا و اسرائیل از این اقدام، اهانت به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان است.

وی با تاکید بر اینکه حرکات توهین‌آمیز به شعائر دینی و شخصیت‌های برجسته اسلامی دامن‌گیر حامیان آن یعنی آمریکا و اسرائیل خواهد شد خاطر نشان کرد: خشم مقدس ملت‌های مسلمان بدون شک موجب اضمحلال و نابودی اهانت کنندگان و حامیان آنها خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه اهانت به مقدسات و شعائر همه ادیان الهی امری ناپسند و مورد نفی است ادامه داد: این اقدام توهین‌آمیز به خاتم پیامبران در ادامه اهانت به کتاب مقدس مسلمانان قرآن کریم، باید هر چه سریع‌تر مورد محاکمه قرار گیرد.

وی ضرورت محاکمه اهانت‌کنندگان به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) و حامیان آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسلمانان سرتاسر جهان و پیروان ادیان الهی منتظر اقدام شایسته سازمان‌های بین المللی در محاکمه اهانت کنندگان به شعائر اسلامی هستند.

انصاری با بیان اینکه اقدامات توهین‌آمیز علیه اسلام موجب توجه و اقبال جهانیان به این دین مقدس الهی خواهد شد اظهار کرد: این اقدام مذبوحانه چون خاری در چشم آمریکا و اسرائیل و حامیان آن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برکات و منویات پیامبر اسلام توجه همه جهانیان را به خود جلب خواهد کرد گفت: خاتم النبیین(ص)، پیامبر خوبی‌ها و کامل‌ترین انسان‌ها بود و توهین به ایشان و انتشار موارد دروغین نسبت به شعائر اسلامی، روسیاهی دشمنان اسلام را در پی خواهد داشت.

معاون استاندار قم در پایان با تاکید بر اینکه حرکات توهین‌آمیزی چون قرآن‌سوزی و انتشار تصاویر دروغین نسبت به پیامبر اعظم در ادامه تئوری اسلام هراسی رژیم صهیونیستی و حامیان آن چون آمریکای جنایتکار نتیجه‌ای جز پیروزی اسلام و تحقق دولت حق نخواهد داشت تصریح کرد: بدون شک انقلاب جهانی اسلام و تحقق نابودی صهیونیست غاصب نزدیک است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول