اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

کات و اکشن‌هایی که صهیونیسم را به قعر نفرت فرو می‌برد

خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) چهره خود را بیشتر از پیش منفور کرده‌ و سناریوی نابودی رژیم صهیونیستی را با دست خود نوشتند.

کات و اکشن‌هایی که صهیونیسم را به قعر نفرت فرو می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها خبر انتشار فیلم هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) قلب مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار کرده است.

کسانی که در جهان همواره بر طبل آزادی و احترام به حقوق انسان‌ها می‌کوبند اما خود با ساخت فیلمی موهن به مقدسات مسلمانان جهان بی‌شرمانه بی‌احترامی می‌کنند.

این کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر با سکوت خود مهر تأییدی پای سناریویی می‌زنند که تنها هدف آن اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی است.

بزرگترین کمپانی ساخت فیلم‌های صهیونیستی را در آمریکا راه انداخته‌اند تا به خیال خود با اسلام مبارزه کنند و با ناامیدی تمام به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر توان مقابله با فرهنگ ناب اسلام را ندارند و درصدد هستند تا از طریق سینما چهره سیاه و منفور خود را تنها به واسطه گریم، تصویر، شات، سکانس و کات و اکشن‌های خیالی خودساخته به چهره‌ای زیبا و فریبنده در ذهن عموم مردم نشان دهند.

به کمک بودجه‌های میلیاردی تهیه‌کنندگان صهیونیستی فیلمی را کارگردانی می‌کنند که بازیگران آن سیاستمداران آمریکایی است و پشت صحنه آن نیز پر است از نابودی، خرابی و بحران‌هایی که هر لحظه حکومت‌ها و دولت‌هایشان را در منجلاب بی‌تدبیری خود فرو می‌برد.

رشد روزافزون نفوذ اسلام در بین عموم مردم جهان، بیداری‌ اسلامی در میان کشورهایی که روزی حیات خلوتشان در منطقه بود؛ پایه‌های حکومت‌شان را به لرزه انداخته است و آنها برای مقابله با این فرهنگ ناب از هر اقدامی نهایت استفاده را می‌برند.

از سلمان رشدی ملعون گرفته که با پول‌های صهیونیست‌ها کتاب «آیات شیطانی» را در توهین به قرآن منتشر کرد تا کشیشی درمانده و احمق که با آتش زدن قرآن به مقدسات مسلمانان هتک حرمت کرد.

موقعی که دیدند تمام تلاش‌هایشان برای مقابله با اسلام بی‌نتیجه مانده و محبوبیت و گرایش مردم به اسلام بر خلاف نظر آنها رشد روزافزونی پیدا کرده است، دست به دامن کمپانی‌های فیلمسازی صهیونیستی آمریکایی خود شدند، جایی که در آن با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های خود قهرمان‌سازی می‌کنند و در آن از مسلمانان چهره‌ای تیره و تار نشان می‌دهند.

ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان به خیال خود قصد مقابله با اسلام را دارند اما به فرموده امام خمینی(ره) خداوند دشمنان اسلام را از احمق‌ها قرار داده است و با ساخت این فیلم نه تنها از محبوبیت اسلام کاسته نشده بلکه این محبوبیت سرعت بیشتری گرفته است و تا قلب هالیوود نیز پیش رفته است که نمونه بارز آن مسلمان شدن «شان استون» کارگردان آمریکایی در اصفهان بود.

آمریکا و رژیم صهیونیستی با هتک حرمت به مقدسات مسلمانان و ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) چهره خود را بیشتر از پیش منفور کرده‌اند و سناریوی نابودی صهیونیسم را با دست خود نوشتند.      

--------------------------------

یادداشت از مجتبی جان‌نثاری

--------------------------------

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول