اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان سمنان:

سطح ارائه خدمات توانبخشی در سمنان ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان خواستار ارتقای سطح ارائه خدمات توانبخشی در استان سمنان شد.

سطح ارائه خدمات توانبخشی در سمنان ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی صبح امروز در سومین جلسه بین‏بخشی تدوین برنامه عملیاتی در دفتر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و کارشناسان مرتبط در خصوص رفع مشکلات و افزایش مشارکت بین‏بخشی اعضا و شورا برگزار شد، بر لزوم ارتقای سطح ارائه خدمات توانبخشی در استان سمنان تاکید کرد.

وی در این جلسه با بیان برخی از خصوصیات برنامه عملیاتی گفت: برنامه پیشنهادی کمیته تخصصی شورای ساماندهی سالمندان استان سمنان، باید به نحوی باشد که با مشارکت حداکثری اعضا همراه بوده و ضریب نفوذ بالایی در سطح روستاها داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این نشست یکی از چالش‏های اساسی را عدم وجود اعتبار برای اجرای برنامه‏ها دانست.

جعفر جندقی افزود: در صورتی که برنامه‏های تدوین شده از سوی استانداری سمنان تأمین اعتبار شود، امکان اجرای موفقیت‏آمیز آن نیز بیشتر است.

در این نشست مقرر شد تا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، برنامه عملیاتی پیشنهادی خود را ویرایش و نسخه نهایی آن را به بهزیستی استان سمنان ارسال کند.

همچنین با حضور حسن غربا رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان، سرپرست جدید مجتمع توانبخشی شهدای هفتم تیر دامغان در سالن اجتماعات این مجتمع توانبخشی معرفی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در این مراسم، از زحمات گرزالدین در دوران سرپرستی مجتمع توانبخشی تقدیر و در حکمی، «محمود زحمتکش» را به عنوان سرپرست جدید مجتمع توانبخشی دامغان معرفی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید و همکارانشان بتوانند به جامعه هدف که همان معلولان و نیازمندان هستند، خدمات ارزشمندی را ارائه دهند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول