اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

910 هزار شماره تلفن همراه در استان قم فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم از فعال بودن 909 هزار و 835 تلفن همراه دائمی و اعتباری در قم خبر داد.

910 هزار شماره تلفن همراه در استان قم فعال است

محمد‌رضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رشد تعداد تلفن‌های همراه و دائمی در حال حاضر نسبت به سال گذشته اظهار کرد: 609 هزار و 138 تلفن همراه در سال 88 فعال بودند که اکنون این تعداد در یک گام بلند به 909 هزار و 835 تلفن همراه رسیده است.

وی تعداد تلفن‌های همراه دائم فعال در استان قم را 239 هزار و 533 عدد عنوان کرد و افزود: کنار تلفن‌های همراه دائمی هم‌اکنون 670 هزار و 302 تلفن همراه اعتباری در استان قم فعال هستند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در حال حاضر بیان کرد: ضریب نفوذی تلفن همراه در سال 88 از 56.57 تجاوز نمی‌کرد ولی اکنون این رقم به 78.49 رسیده است.

وی با اشاره به آمارهای افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان قم تصریح کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه از 60 درصد در سال 88 هم‌اکنون به 78 درصد رسیده است.

زهره‌وند با تاکید بر اینکه شاخص‌های مخابراتی یکی از مؤلفه‌های توسعه یافتگی کشورها محسوب می‌شود ابراز کرد: تلاش می‌شود بتوانیم تا پایان سال فعالیت‌های مضاعفی را در راستای افزایش شاخصه‌های مخابراتی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم از افزایش تعداد BTS‌ تلفن همراه در دو سال گذشته خبر داد و گفت: BTS تلفن همراه در استان قم اکنون از 300 سایت به 338 سایت رسیده است و این رقم نشان‌دهنده رشدی بیش از 12 درصد در این زمینه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول