اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

ایجاد نمایشگاه دائمی در صحن جوادالائمه در جذب زائران مؤثر است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی با توجه به اینکه در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) است می‌تواند موجب جذب زائران و تاثیرگذاری در مقوله‌های مختلف فرهنگی شود.

ایجاد نمایشگاه دائمی در صحن جوادالائمه در جذب زائران مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید رسول موسوی‌نژادیان ظهر امروز در نشست خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایشگاه واقع در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) جهت نمایشگاه دائمی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سال برنامه‌ریزی شده است اظهار کرد: این نمایشگاه دائمی با توجه به اینکه در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) است می‌تواند موجب جذب زائران و تاثیرگذاری در مقوله‌های مختلف فرهنگی شود.

وی با تاکید بر اینکه غرفه‌ها و ارائه خدمات در نمایشگاه بر اساس نیازهایی است که سال‌های گذشته رصد شده است تصریح کرد: مجموعه‌ای از آثار برتر فرهنگی کشور در مقوله‌های مختلف همچون عفاف و حجاب برای ارائه در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در مورد انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با وجود برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تاثیر خاصی را بر روی بازدیدکنندگان مشاهده نمی‌کنیم اظهار کرد: تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت و این تاثیر تدریجی است.

موسوی‌نژادیان با اشاره به اینکه به منظور درصد تاثیرپذیری نمایشگاه‌ها بر روی بازدیدکنندگان با یک گروه پژوهشی با سابقه قرارداد منعقد شده است اضافه کرد: این گروه پژوهشی با بررسی زوایای پنهان جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها درصد تاثیرپذیری را مشخص می‌کنند و آمارهای مختلف این گروه پژوهشی را به اطلاع مطبوعات خواهیم رساند تا نگاه جدیدی نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تا برگزاری جشنواره ایده‌آل فاصله زیادی باقی مانده است تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه طلیعه ظهور نسبت به سال‌های گذشته به دلیل تغییر مکان کمی کاهش داشت اما بسیاری از بازدیدکنندگان به دلیل اینکه احساس نیاز کردند امسال نیز در نمایشگاه حضور داشتند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه دو نمایشنامه برای اجرای تئاتر در ایام دهه کرامت ارائه شده است اضافه کرد: از میان دو نمایشنامه جدید و دو کاری که سال‌های قبل اجرا شده است، یک نمایشنامه انتخاب و به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول