اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان در بیانیه‌ای:

توهین به پیامبر اسلام غیرقابل بخشش است

خبرگزاری فارس: شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت تولید و پخش فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام اعلام کرد: این توهین توطئه جدید استکبار و صهیونیزم بوده و غیرقابل بخشش است.

توهین به پیامبر اسلام غیرقابل بخشش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان آمده است: اهانت اخیر آمریکا به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام که خشم تمام معتقدان به ادیان الهی و یگانه‌پرستان جهان را برانگیخته به شدت محکوم کرده است.

این شورا با اشاره به اینکه تولید فیلم مزبور قلب ارامنه کشور و آذربایجان را به درد آورده است، افزود: هیچ خداپرستی نمی‌تواند در برابر این هتک حرمت ساکت بنشیند.

شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرده است: تمام ادیان الهی قابل احترام بوده و اهانت به یک پیامبر اسلام در حقیقت اهانت به تمام پیامبران است و پیروان ادیان الهی و تمام ملل آزادی‌خواه در برابر این توطئه آرام نخواهند نشست و باید در کنار هم به مقابله با این توطئه برخیزند.

شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با تاکید بر اینکه اهانت به ارزش‌ها و مقدسات ادیان الهی از نظر کلیسای ارامنه محکوم است، برچیدن چنین توطئه‌هایی را وظیفه همگانی یگانه‌پرستان برشمرد.

ارامنه آذربایجان این توطئه شوم استکبار و صهیونیزم را محکوم و اعتراض، خشم و انزجار شدید خود را نسبت به فیلم موهن اعلام کردند. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول