اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

عزم و اراده ملت ایران در برابر تهدید دشمنان بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: ملت و مسئولین نشان داده‌اند که هرچه تهدیدات دشمنان بیشتر شود عزم و اراده آنها بیشتر می‌شود و این باعث تضعیف روحیه دشمنان انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است.

عزم و اراده ملت ایران در برابر تهدید دشمنان بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج کربلا که با حضور مسئولان محلی و سپاه و فرماندهان و شورای پایگاه‌‌‌های مقاومت در نمازخانه حوزه کربلای شهر بسطام برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج بازوی توانمند اقتدار ایران اسلامی هستند و بنیانگذار جمهوری اسلامی با دوراندیشی و نگاه عمیق و ژرف خود برای حفظ انقلاب و ارزش‌های الهی این نهادهای مردمی را تشکیل داد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در به انزوا کشاندن ایران اسلامی با تمام قدرت افزود: دشمنان از قدرت ایران اسلامی هراس دارند و تلاش می‌کنند ایران را به انزوا بکشانند که تاکنون به فضل الهی و وحدت مردم و مسئولین نتوانسته و نخواهند توانست.

امام جمعه بسطام خاطرنشان کرد: ملت و مسئولین نشان داده‌اند که هرچه تهدیدات دشمنان بیشتر شود عزم و اراده آنها بیشتر می‌شود و این باعث تضعیف روحیه دشمنان انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است.

معصومی گفت: بسیج بدنه فعال جامعه است و در تمام ابعاد مورد نیاز جامعه حضور دارند و تلاش می‌کنند در خدمت‌رسانی به میهن اسلامی پیشتاز باشند و باید تلاش شود از این نهاد مردمی حمایت کرد؛ چراکه تقویت بسیج، تقویت اراده مردم و استواری جامعه را به همراه دارد.

وی با اشاره به تغییر مسئولیت‌ها و ایجاد فضای جدید برای خدمت‌رسانی بهتر گفت: جابه‌جایی در همه جا وجود دارد و بسیج نیز از این امر مستثنی نیست و باید تلاش شود در این جابه‌جایی‌ها اهداف اصلی که خدمت به جامعه و اعتلای انقلاب اسلامی است، گم نشود.

در این مراسم از زحمات غلامحسن حسین‌پور در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی حوزه کربلا تقدیر و ولی‌الله غلامی به عنوان سرپرست حوزه کربلای بسطام معرفی شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول