اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی:

مشکل اساسی مردم زلزله‌زده ارسباران اسکان دائم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییر فصل و سرمای زودرس گفت: مشکل اساسی مردم زلزله‌زده اسکان دائمی آنهاست که کمک‌های مردمی می‌تواند نقش بسزایی در تسریع بازسازی آنها داشته باشد.

مشکل اساسی مردم زلزله‌زده ارسباران اسکان دائم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب اظهار کرد: برگزاری همایشی ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» و حضور انبوه خیّران کشوری موجب سرعت بخشیدن به امر بازسازی و عمرانی مناطق زلزله‌زده خواهد شد.

وی افزود: برگزاری این همایش در سطح ملی موجب جذب کمک‌های خیّران به زلزله‌زدگان ارسباران خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی در تجمیع کمک‌های مردمی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییر فصل و سرمای زودرس گفت: مشکل اساسی مردم زلزله‌زده اسکان دائمی آنها است که کمک‌های مردمی می‌تواند نقش بسزایی در تسریع بازسازی آنها داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌شرقی و سایر استان‌ها از ساعات اولیه به صورت خودجوش در مناطق حضور داشته و همگام با مسئولان به کمک مردم این مناطق شتافتند و این کمک‌رسانی باید ادامه داشته باشد.

پوررجب با اشاره به فعالیت‌های شرکت متبوعش گفت: در ساعات اولیه، آبرسانی به روستاهای این مناطق به دلیل عمق بسیار بالای فاجعه مختل شده بود که با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این شرکت، شبکه توزیع آب در این مناطق به حالت عادی برگشته است.

وی پیشنهاد کرد تا برای درک هرچه بهتر خیّران و مردمی که از نزدیک حادثه غم‌بار زلزله آذربایجان‌شرقی را ندیده‌اند، از خبرنگاران و عکاسان خبری که عمق فاجعه را به عینه و از نزدیک دیده‌اند نیز استفاده شود.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir  و سامانه پیام کوتاه 30008737 یا شماره تلفن 5575090 ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول