اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر کشور

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان، محمود میری به حکم وزیر کشور به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار منصوب شد.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معرفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری که با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات خالصانه مهدی صفدری، وی را دارای کارنامه درخشان و پر افتخار در عرصه‌های خدمتگزاری به مردم استان معرفی کرد و اظهار داشت: قطعاً از وجود وی در دیگر عرصه‌های خدمت استفاده خواهد شد.

حاتم نارویی با اشاره به خدمات ارزشمند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در استان افزود: باید از تجارب، خدمات و همچنین توانمندی‌های مدیران بتوانیم در پیشرفت استان بهره گیریم.

وی از محمود میری به عنوان چهره نام آشنای عرصه مدیریت یاد کرد و گفت: محمود میری فردی متدین و ولایتمدار است، وی همچنین از مدیران جوان فعال و پیگیر در مسئولیت‌های گذشته بوده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما همه باید دست به دست هم دهیم تا با تعامل و هماهنگی انتظار جدیدی که برای مردم ایجاد شده، تحقق یابد.

در پایان مراسم، محمود میری ضمن قدردانی از زحمات مهدی صفدری معاون پیشین امور عمرانی استاندار اظهار امیدواری کرد: در سایه همراهی و همیاری مدیران اجرایی استان، بتوانیم تمام تلاش‌های خود را در زمینه آبادانی و عمران استان به‌کار برده و با یک برنامه‌ریزی مناسب عملکرد قابل قبولی از خود بجای بگذاریم.

محمود میری دکترای عمران دارد و در کارنامه مدیریتی خود مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری را دارا است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول