اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نیشابور:

مهربانی سبب جذب جوانان به مساجد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نیشابور گفت: مهربانی سبب جذب جوانان به مساجد می‌شود.

مهربانی سبب جذب جوانان به مساجد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام کاظم رجایی ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه بسیج شهید مدنی در مسجد باقرالعلوم نیشابور گفت: تمام جوانان ما دیندار، مؤمن، اهل نماز و متمایل به معنویات هستند.

وی اظهار داشت: چرا باید پدر و مادرها با لگد و سر و صدا جوانان را برای نماز بیدار کنند و یا به مسجد دعوت کنند که یقینا اینگونه برخوردها جوابگو نیست.

این مقام مسئول بیان کرد: متأسفانه جمعیت جوانان در مساجد کم هست و این موضوع به دلیل برخورد بد هیئت امنا، امام جماعت و پیرمردهاست که سبب دل‌زدگی جوانان از مساجد می‌شود. حجت‌الاسلام رجایی در ادامه با اشاره به ایام سالروز شهادت شهید مدنی به بسیجیان پایگاه گفت: شهید مدنی زحمات بسیاری کشیده و مدت‌های زیادی از عمر خود را در تبعید سپری کردند.

وی گفت: آیت‌الله مدنی در میدان عبادت یک عابد، در میدان هشت سال دفاع مقدس یک رزمنده و در میدان مبارزه با منافقان یک قهرمان بود.

نماینده ولایت فقیه اضافه کرد: منافقان نتوانستند وجود ایشان را تحمل کنند و ایشان را مانند جد بزرگوارشان امیرالمؤمنین در محراب عبادت به شهادت رساندند.

رجایی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) زنان را از رفتن به روی پشت‌بام خانه منع می‌کردند تا چشم نامحرمی به آنان نیفتد یادآور شد: اینگونه ائمه معصومین به موضوع حجاب زنان تأکید داشتند و متأسفانه امروز وضعیت حجاب در سطح خیابان‌های نیشابور به‌ هیچ وجه مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید به موضوع حجاب که مصونیت دختران است، توجه کنند و از اول آنها را این اینگونه آزاد نگذارند. 

این روحانی متعهد به آسیب‌های ماهواره در منازل اشاره کرد و افزود: مردم باید بدانند که وقتی ماهواره وارد خانواده می‌شود، ایمان خانواده از خانه خارج می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول