اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

اهدای عهدنامه مالک اشتر به طلاب حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کتاب «آیین زمامداران آسمانی عهدنامه حضرت علی(ع) با مالک اشتر» را به طلاب حوزه‌های علمیه خواهران اهدا کرد.

اهدای عهدنامه مالک اشتر به طلاب حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران گفت: قالب و محتوای این کتاب شامل کلام شریف امیر مومنان(ع) اقیانوس معارف الهی در زمینه جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، اقتصاد، فرهنگ و عدالت اجتماعی و ... است.

وی با اشاره به ارسال عهدنامه مالک اشتر به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی این کتاب از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران به طلاب، اساتید، کارکنان مدیریت‌های استانی و کارکنان مدارس علمیه اهدا و به آنان توصیه می‌شود نسبت به مطالعه جامع و دقیق این اثر ارزشمند و ذی‌قیمت اهتمام لازم را معمول دارند.

مسئول اداره چاپ و تامین کتب حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه عهدنامه حضرت علی(ع) با مالک اشتر در شمارگان 50 هزار نسخه از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به چاپ رسیده است اضافه کرد: این اثر در 132 صفحه خشتی با ترجمه فارسی عرضه شده است.

در دیباچه این اثر آمده است: عهدنامه مالک مستقلا نوشتاری است که چهارده قرن از نگارش آن گذشته است و هر روز به سبب دانش‌های نهفته در آن و یکپارچگی مطالب و ارتباط پنهان مفاهیم آن بر اهمیت و قدر آن افزوده می‌شود. هیچ سده و دوره‌ای نبوده است که این نامه بی‌بدیل، دانشمندان را متوجه نسازد و تقدیر و تعجب آنان را همراه نداشته باشد، زیرا این سخن وقتی به رشته تحریر درآمده است که نه دانشگاهی بوده است که در آن مباحث جامعه‌شناسی و روش‌های مدیریت مدون گردد و نه جامعه انسانی تجربه حکومت‌های پارلمانی و ناموفق را در اداره جامعه داشته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول