اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

50 درصد مدارس جم مجهز به نمازخانه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: 50 درصد مدارس جم مجهز به نمازخانه هستند.

50 درصد مدارس جم مجهز به نمازخانه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری عصر امروز در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و مهم است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد رشد و تقویت فرهنگ دینی در مدارس هستیم و با اجرای طرح تحول بنیادین این امر گسترش بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نماز در دین مبین اسلام و سفارش به اهتمام در اقامه این فریضه الهی، به‌حمدالله به همت همکاران بزرگوار در مجموعه مدیریت و مدیران و معلمان در مدارس، در سال گذشته در اکثر مدارس شهرستان شاهد اقامه نماز جماعت بودیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز شاهد حضور حداکثری دانش‌آموزان در صفوف نماز جماعت باشیم.

اسکندری تصریح کرد: در شهرستان جم بیش از 50 درصد مدارس مجهز به نمازخانه هستند که به منظور تجهیز آنها اقداماتی از جمله تهیه فرش، مهر و جامهری، عبا و چادر نمازی برای مدارس پسرانه و دخترانه، بنر مراجع تقلید برای شناخت و انتخاب مرجع تقلید و عمل بر اساس فتاوای آنان، بنر تعقیبات نماز و دعای فرج و بنر محراب صورت پذیرفته است.

وی اذعان کرد: اقلام فرهنگی و دینی تاکنون در بین بیشتر مدارس توزیع شده و مابقی نیز تا اول مهر ماه توزیع می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با جنگ نرم به دنبال زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند همه باید نهایت تلاش و فعالیت خود را برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان به کار ببندیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول