اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری:

در عرصه‌های بین‌المللی برای گسترش معارف ائمه معصوم (ع) کم کار شده است

خبرگزاری فارس: معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در عرصه‌های بین‌المللی برای معرفی و گسترش معارف ائمه معصومین (ع) کم کار شده است و باید از محدودنگری خارج شده و با ادبیات مشترک فعالیت کرد.

در عرصه‌های بین‌المللی برای گسترش معارف ائمه معصوم (ع) کم کار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سوسن صفاوردی ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن‌های دهه کرامت کشور که در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد، با بیان جایگاه و اهمیت ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) را در سطح بین‌الملل، اظهار کرد: در این راستا باید از ظرفیت بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) در سطح بین‌الملل استفاده حداکثری شود.

معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خودش به ترویج معارف اهل‌بیت (ع) در کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید با گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی مردم این کشورها را با سیره ائمه (ع) آشنا کرد.

صفاوردی تاکید کرد: در عرصه‌های بین‌المللی برای معرفی و گسترش معارف ائمه معصوم (ع) کم کار شده است.

معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در این ارتباط باید از محدودنگری خارج شده و با ادبیات مشترک برای تبیین فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) در سطح بین‌المللی بیش از پیش تلاش کرد.

وی در ادامه خواستار تلاش دست‌اندرکاران ذی‌ربط و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های گوناگون برای معرفی اهل‌بیت شد و گفت: بر این اساس در معرفی زندگی اجتماعی و فرهنگی ائمه معصوم (ع) باید بیش از گذشته اقدام کرد.

معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه به دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) نام‌گذاری شده است، اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و مراسم جشن‌های دهه کرامت از مولفه‌های مهم گسترش فرهنگ و سیره و معارف حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) است که باید بر توسعه کمی و کیفی این امر توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراسم مختلفی به این منظور توسط جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در سطوح داخلی و خارجی برگزار می‌شود. 

معاون بین‌الملل مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف هنری از جمله فیلم برای ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) در سطوح داخلی و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید هنرمندان بیشتر به این امر اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول