اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی:

هدف اصلی هیئت بوکس همگانی کردن این ورزش است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب افراد دانشگاهی در هیئت بوکس به منظور همگانی کردن این ورزش در سطح استان است.

هدف اصلی هیئت بوکس همگانی کردن این ورزش است

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه بیشتر اعضای هیئت بوکس استان تحصیلات دانشگاهی دارند، اظهار داشت: رویکرد هیئت بوکس برای انتخاب اعضای هیئت بر پایه میزان تحصیلات و خلاقیت آنها است و این افراد باید اساسنامه تعریف شده در هیئت را که شامل راهبرهای جدید و قدیم است، بپذیرند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در چارت اساسی هیئت، گفت: انتخاب برخی دانشگاهیان به عنوان اعضای هیئت رئیسه بوکس به منظور استفاده از ایده‌ها و راهکارهای جدید برای پیشبرد اهداف هیئت از بعد علمی و نیز برگزاری مسابقات بوکس در دانشگاه‌های استان به خصوص همگانی کردن این ورزش مورد تاکید است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه هیئت بوکس علاوه بر مساعدت‌های اداره کل و فدراسیون قادر به درآمدزایی است، افزود: مسابقات جام رمضان در شهرهای خوی، زنجان، میاندوآب، اردبیل، کرمانشاه و ارومیه از درآمدهای هیئت برگزار شد.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی هیئت بوکس استان از تقویم ورزشی فدراسیون یک گام جلوتر است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات شمال‌غرب کشور، مسابقات سوپرکاپ آزاد، مسابقات نونهالان و مسابقات دانشگاه‌های غیرانتفاعی در تقویم ورزشی پیاده نشده بود اما در هیئت بوکس استان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت در شش ماهه دوم سال جاری، ادامه داد: برگزاری مسابقات المپیاد دانشگاه‌های غیرانتفاعی و فعال کردن هیئت‌های غیرفعال مهم‌ترین برنامه‌های هیئت در سال جاری است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه برخی هیئت‌های استان غیرفعال شده و از هیئت بوکس استان جدا شده‌اند، خاطرنشان کرد: هیئت‌های اشنویه، تکاب و محمدیار که با امکانات هیئت بوکس استان مجهز و تشکیل شده بودند غیرفعال شدند و به صورت جداگانه و خارج از برنامه هیئت استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تعدادی از شهرستان‌ها مانند ارومیه و شاهین‌دژ نیمه‌فعال هستند، متذکر شد: دلیل عدم کارایی و بی‌انگیزگی این هیئت‌ها سهل‌انگاری خودشان است و هیئت استان راهکار خاصی برای فعال کردن آنها ندارد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول