اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

همایش منطقه‌ای حمایت از تولید و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش منطقه‌ای حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی 20 و 21 دی‌ماه سال‌جاری در سنندج برگزار می‌شود.

همایش منطقه‌ای حمایت از تولید و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، برگزاری این همایش را در راستای نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی و اهمیت به تولیدات داخلی کشور عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این همایش بررسی و شناسایی مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان و نیز موانع تولیدات داخلی است.

کمال حسینی درباره محورهای اصلی همایش، گفت: سرمایه‌گذاری و تولید ملی، فرصت‌ها و چالش‌های توسعه سرمایه‌گذاری، دولت و توسعه سرمایه‌گذاری و همچنین تهدیدها و فرصت‌های حاکم بر فضای کسب و کار از محورهای اصلی این همایش منطقه‌ای است.

وی افزود: شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات بخش تولید و مشکلات و موانع توسعه اقتصادی استان در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی و ارائه این مشکلات در همایش نقطه‌ عطفی برای گره‌گشایی موانع توسعه استان است.

به گفته دبیر اجرایی این همایش، حضور اقتصاددانان و کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف اقتصادی در این همایش زمینه بررسی مشکلات و ارائه راهکار و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

حسینی با بیان اینکه حمایت از کار، تولید و سرمایه مختص دوره زمانی خاصی نیست، ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این همایش زمینه برگزاری همایش‌های بعدی در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول