اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

وزیر کشور بندر آزاد شدن بوشهر را عملی کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از استاندار جدید بوشهر و وزیر کشور خواست که موضوع بندر آزاد شدن بوشهر و خروج پادگان‌های نظامی از شهرهای استان را پیگیری کنند.

وزیر کشور بندر آزاد شدن بوشهر را عملی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر اظهار داشت: منابع انسانی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر چه در داخل و چه در خارج استان است که استاندار جدید باید از این ظرفیت‌ها به نحوی مطلوب استفاده کند.

وی عدالت را از جمله خواسته‌های مردم استان بوشهر ذکر کرد و گفت: مردم استان بوشهر همواره در طول تاریخ در مقابل ظلم و جور ایستادگی کردند و در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نیز شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کردند.

نماینده دشتی و تنگستان بیان داشت: از استاندار جدید انتظار داریم با خرد جمعی و بهره‌مندی از تفکرات تمام گروه‌ها در استان زمینه را برای توسعه بیشتر استان بوشهر فراهم کند.

این نماینده مجلس با قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق بوشهر افزود: اجرایی شدن مصوبه 50 درصد اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی از آرزوهای دیرینه مردم استان بود که مهندس جهانبخش با حمایت‌های آیت‌الله صفایی و مجمع نمایندگان استان آن را محقق کرد و این یکی از اقدامات مؤثر و خوب استاندار سابق بوشهر بوده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان مغفول مانده است گفت: بی‌شک این اقدام استاندار سابق نقش تاثیرگذاری در به کارگیری نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز استان دارد، ضمن اینکه استاندار جدید هم باید همین مسیر را ادامه داده و با تلاش برای ایجاد پتروشیمی‌های جدید استان زمینه اشتغال جوانان بومی در صنایع نفت و گاز استان را فراهم کند.

نماینده دشتی و تنگستان با اشاره به کمبود زمین در بوشهر افزود: یکی از مشکلاتی که چندین سال است بوشهری‌ها با آن دست به گریبان هستند وجود پادگان‌های نظامی است که استاندار جدید باید برای رفع کمبود زمین در بوشهر اقدام کند.

وی خطاب به استاندار جدید بوشهر گفت: بوشهری‌ها مردمی قدرشناس و ولایی هستند و از استاندار جدید که فردی جانباز و خدوم است انتظار داریم با تلاش و عملکرد مثبت در خدمت به مردم و خانواده شهدا کوشا باشد.

پورفاطمی گفت: بوشهر استانی ویژه است و این موضوع را به رئیس جمهور هم گفته‌ام، بنابراین استاندار بوشهر باید در جلسات هیئت دولت حاضر باشد.

پورفاطمی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر بیان کرد: بوشهر قطب انرژی کشور است و باید از این ظرفیت برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری بیش از پیش استفاده کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های تجاری و بندری بوشهر گفت: از وزیر کشور انتظار داریم موضوع بندر آزاد شدن بوشهر را که از خواسته‌های مردمی است عملی کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول