اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مس کرمان:

مسابقات تدارکاتی نقش مهمی در آمادگی تیم دارد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: برگزاری مسابقات تدارکاتی می‌تواند نقش زیادی در حفظ آمادگی یک تیم و نگه‌داشتن بازیکنان آن در شرایط مسابقه داشته باشد.

مسابقات تدارکاتی نقش مهمی در آمادگی تیم دارد

آرمان شهدادنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری دیدار تدارکاتی مس کرمان و مس سرچشمه اظهار داشت: هدف اصلی از بازی‌های تدارکاتی شناخت کادر فنی از نقاط ضعف و قوت یک تیم است.

وی تصریح کرد: این دیدار نیز در شرایطی برگزار شد که مسابقات لیگ برتر با تعطیلی دو هفته‌ای روبه‌رو شده است و برگزاری مسابقات تدارکاتی می‌تواند نقش زیادی در حفظ آمادگی یک تیم و نگه‌داشتن بازیکنان آن در شرایط مسابقه داشته باشد.

شهدادنژاد درباره آخرین دیدار مس کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور در برابر آلومینیوم هرمزگان ابراز داشت: مس در دیدار مقابل حریف هرمزگانی خود شایسته باخت نبود.

وی با بیان اینکه سابقه یک ساله حضور در فوتبال هرمزگان را دارم و به خوبی با نحوه بازی فوتبالیست‌های این استان و جو ورزشگاه شهر بندرعباس آشنا بودم، ابراز داشت: بدشانسی و عدم استفاده مهاجمان مس از فرصت‌های به دست آمده موجب شد تا مس در بندرعباس با دست خالی زمین مسابقه را ترک کند.

شهدادنژاد افزود: هرچند در این بین برخی‌ها با خرده‌گیری از ابراهیم قاسم‌پور او را در ناکامی تیم مقصر می‌دانند، اما به نظر من زمانی که بازیکنان یک تیم فرصت‌های مکرر گلزنی را از دست می‌دهند، آیا مربی باید خودش به درون زمین رفته و برای تیمش گلزنی کند.

وی اذعان داشت: برنامه هفته‌های آتی لیگ برتر به گونه‌ای است که از چهار هفته پیش رو مس در سه دیدار میزبان حریفانش است و تنها یک بازی را خارج از خانه برگزار می‌کند و این امر بهترین فرصت برای فرار مس از جایگاه فعلی در جدول مسابقات و آغاز حرکت رو به جلو برای حضور در جمع مدعیان است.

شهدادنژاد عنوان کرد: به نظر من باید شرایط فوق‌العاده سختی را برای تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و ملوان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد کنیم تا با کسب حداکثر امتیاز از بازی‌های خانگی شرایط را به سود تیم رقم زنیم.

دروازه‌بان مس درباره باز شدن قفل دروازه‌اش در دیدار مقابل آلومینیوم پس از چند هفته از مسابقات اذعان داشت: با توجه به تلاش خط دفاعی و خودم، دروازه مس بیش از 270 دقیقه بسته ماند، اما در دیدار برابر آلومینیوم این اتفاق تداوم نیافت و بر خلاف مسیر بازی دروازه مس باز شد.

شهدادنژاد افزود: در مجموع تلاش بسیاری را به کار می‌گیرم تا با کمک سایر نفرات تیم در خط دفاعی بار دیگر در ادامه مسابقات دروازه تیم را بسته نگه دارم.

وی بیان داشت: یکی از بزرگان فوتبال ایران این مطلب را نقل کرده که سطح فنی آن‌ چنانی بین دروازه‌بان‌های حاضر در فوتبال کشور وجود ندارد، البته به شخصه برای تمام دروازه‌بان‌های فوتبال کشور احترام قائل هستم، اما قصد دارم در ادامه مسابقات با اثبات شایستگی‌هایم در بین پدیده‌ها و برترین‌ها این فصل از مسابقات قرار گیرم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول