اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مجیدی مدیر شبکه بهداشت اندیمشک شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور برخی مسئولان سلامت در خوزستان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک معرفی شد.

مجیدی مدیر شبکه بهداشت اندیمشک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رئیس مرکز بهداشت خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان اندیمشک اظهار داشت: مسئولان باید از فرصتی که برای خدمتگزاری در اختیار آنها گذاشته شده است نهایت استفاده را کرده و همه در رعایت تقوا و انصاف در تمام امور تلاش کنیم و بدینوسیله وظیفه خطیری که خداوند بر دوش ما قرار داده است را با اولویت بندی دقیق در امور شهرستان به نحو درستی انجام دهیم.

شهرام رفیع با اشاره به برخی از مشکلات در بخش درمان گفت: در نخستین گام باید به دنبال پیشگیری و تغییر در رویکردها باشیم اگر نظام سلامت ما اصلاح نشود همه از مشکلاتی که در بخش درمان وجود دارد رنج خواهیم برد.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت بهداشت و سلامت در جهان و ایران اشاره کرد و افزود: دیدگاه‌ها باید تغییر کند و باید کوشید تا همه بتوانیم در فضایی صمیمی و پر از مهر و دلسوزی دست به دست هم دهیم و مجموعه را پیش ببریم.

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر روحانی مدیر سابق مرکز شبکه بهداشت شهرستان اندیمشک احمد مجیدی را به عنوان مدیریت جدید این شبکه معرفی و منصوب کرد.

مجیدی رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس و از نیروهای توانمندی است که به نظر می‌رسد توانایی اعمال تغییرات در شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و راهبری این مجموعه و وظایف خطیر آن را دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول