اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست فاطمه آجرلو برای محاسبه دارایی خود و خانواده‌اش

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان فعلی کرج در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای رسمی به وزارت اطلاعات، از سربازان گمنام امام زمان (عج) خواست تا دارایی خود و خانواده‌اش را محاسبه کنند.

درخواست فاطمه آجرلو برای محاسبه دارایی خود و خانواده‌اش
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج‌، فاطمه آجرلو در این نامه از وزارت اطلاعات خواسته است تا دارایی‌های منقول و غیر منقول وی را بررسی و در صورت لزوم مدارک و مستندات آن را برای اطلاع موکلانش منتشر کنند.
آجرلو هم‌چنین از وزارت اطلاعات خواسته است تا دارایی‌های خانواده‌ و افراد منتسب به وی اعم از همسر، فرزندان و هم‌چنین همسران فرزندانش را مورد بررسی و رسیدگی قرار داده و اگر به دارایی‌های آنها طی هشت سال اخیر که سمت نمایندگی مردم کرج در مجلس شورای اسلامی را داشته است به صورت غیرقانونی اضافه شده باشد، ضمن اعلام آن به مردم، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند. 
لازم به توضیح است، خبرنگار فارس در کرج برای بررسی صحت و سقم این خبر با فاطمه آجرلو تماس گرفت و وی تنها به تایید این خبر بسنده کرد.
آجرلو به خبرنگار فارس در کرج گفت: نامه‌ای را با همین مضامین برای وزارت اطلاعات ارسال کردم، اما در آستانه برگزاری انتخابات نمی‌خواهم از این کار برداشت تبلیغاتی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: همان‌گونه که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، همه مسئولان نظام باید در برابر ملت پاسخگو باشند.
آجرلو تاکید کرد: مردم باید بدانند که مسئولان نظام و به ویژه نمایندگان آنها در دولت،‌ مجلس، شوراهای شهر و روستا چگونه زندگی کرده و از دارایی‌های آنها و هم‌چنین نحوه کسب این ثروت مطلع شوند.
وی در پایان متذکر شد: البته این امر نباید حربه‌ای برای تبلیغات افراد باشد و این وظیفه‌ای است که بر دوش تمام مسئولان قرار دارد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول