اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم

بیش از 3300 خانوار آوجی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون سه هزار و 376 خانوار آوجی و آبگرمی از نعمت گاز در این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

بیش از 3300 خانوار آوجی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدعبد‌الله موسوی در جلسه توسعه گازرسانی شهرستان آوج با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون سه هزار و 337 خانواده در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: همچنین در طول مدت هفت سال گذشته تعداد قابل‌توجهی از مجتمع‌ها و واحد‌های صنعتی این شهرستان در طرح گازرسانی قرار گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان آوج افزود: در بخش‌ گازرسانی در این شهرستان تاکنون اعتبار بسیار ویژه‌ای هزینه شده که نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین بسیار چشم‌گیر و قابل توجه‌تر است.

وی با بیان اینکه تأمین گاز در کشور از اولویت‌های بسیار مهم مسئولان است، عنوان کرد: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی مجتمع صنعتی آوج امیدواریم که حجم تولید صنعتی این شهرستان افزایش یافته و زمینه اشتغال جوانان مهیا شود.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: توسعه طرح‌های گازرسانی از اهداف مهمی است که دولت خدمت‌گزار آن را دنبال می‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: تلاش برای ایجاد ساختار‌های نو و پویا در سیستم‌های مدیریتی می‌تواند دامنه‌ای برای ادامه جهاد و تلاش شبانه‌روزی باشد.

وی با بیان اینکه وجود ظرفیت‌های خوب و ارزشمند در این شهرستان موجب پیشرفت شده است، ابراز کرد: طرح‌ریزی برای استفاده از انگیزه و اشتیاق جوانان سبب جهش علمی و تحقیقاتی کشور می‌شود.

موسوی ادامه داد: در دو سال گذشته در شهر‌های آوج و آبگرم شاهد بهره‌برداری از طرح‌های توسعه مناطق محروم بودیم که زمینه اشتغال صدها نفر از جوانان و نوجوانان را مهیا کرد.

وی اضافه کرد: در بخش تعاونی‌های روستایی نیز عزم مسئولان بر این است که باید با گسترش و توسعه تعاونی‌ها به‌ویژه در بخش روستایی مشوق کشاورزان و صنعتگران روستایی به سوی تولید و صنعت شد.

فرماندار شهرستان آوج اذعان کرد: در حوزه رفع مشکلات صنعت‌گران نیز تاکنون قدم‌های مؤثری برداشته شده اما نتوانسته به طور مطلوب موانع را از مسیر صنعت‌گران خارج کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همت همگانی بتوانیم در مسیر اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول