اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان:

تقویت روستاها در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاون عمرانی استانداری اصفهان به انجام طرح آمایش جمعیت در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: کنترل شهرهای بزرگ و تقویت شهرهای کوچک و روستاها جزو سیاست‌های این معاونت به شمار می‌رود.

تقویت روستاها در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت عمرانی استانداری اصفهان، اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله مترو، موضوع آب، ورزشگاه نقش‌جهان، مصلی و قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران در دستور کار قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری بر عملکرد پیمانکاران، شهرداران و دهیاری‌ها نظارت کامل دارد، گفت: سیاست‌گذاری در شهرها و روستاها از برنامه‌های این معاونت محسوب می‌شود.

سرپرست معاون عمرانی استانداری اصفهان به انجام طرح آمایش جمعیت در استان اصفهان اشاره و بیان کرد: کنترل شهرهای بزرگ و تقویت شهرهای کوچک و متوسط جزو سیاست‌های این معاونت به شمار می‌رود.

وی افزود: با این کار از مهاجرت افراد از شهرهای کوچک و روستاها به شهرهای بزرگ جلوگیری می‌شود.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه جمعیت به توزیع عادلانه خدمات وابسته است، تصریح کرد: بیشترین آمار شهرهای استان‌ها در کشور مربوط به استان اصفهان است و توسعه متوازن، همه‌جانبه و پایدار از اولویت‌های استانداری اصفهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول